Eksperthjælp: 8 måneder græder når hun puttes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
9 svar
4 synes godt om
27. december 2015

Lisbeth Jess

Ja, igen må jeg lige spørge .
Min datter på lidt over otte mdr, græder hver gang hun skal sove, det kan tage alt mellem en halv time til to timer for jeg putter hende til hun sover. Det er både dag og nat. Kan det være hendes øre? Eller er det måske bare en fase hun skal igennem, for når hun sover i min seng " med mig ved siden af selvfølglig " er der ingenting men i hendes egen seng og barnevogn, græder hun.
Før tog det max 5 minutter for at putte hende til hun sov.
God jul! (:

Lisbeths svar

Hej !

Beklager  jeg har været sen om at svare. Juletid !

Håber I har haft en dejlig jul.

Jeg tror, det er en god ide at kontakte en ørelæge i morgen og få hende tilset. Det lyder som om ,det gør ondt når hun bliver lagt ned.

Når de små har væske i mellemøret giver det smerter og dårlig søvn. Det går også udover hørelsen.

Du kan hjælpe hende ved at hæve hendes hoved godt op, så aftager trykket lidt.

Hvis du har saltvand så dryp hende i næsen. selvom hun ikke er synlig snottet.

Egen læge kan ikke se om der er væske i mellemøret. han kan kun se om trommehinden er  rød.

Held og lykke fremover.

Ønsker jer et godt nyt år.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

Sedigfor

lisbeth jess skriver:

Ja, igen må jeg lige spørge .
Min datter på lidt over otte mdr, græder hver gang hun skal sove, det kan tage alt mellem en halv time til to timer for jeg putter hende til hun sover. Det er både dag og nat. Kan det være hendes øre? Eller er det måske bare en fase hun skal igennem, for når hun sover i min seng " med mig ved siden af selvfølglig " er der ingenting men i hendes egen seng og barnevogn, græder hun.
Før tog det max 5 minutter for at putte hende til hun sov.
God jul! (:

Lisbeths svar

Hej !

Beklager  jeg har været sen om at svare. Juletid !

Håber I har haft en dejlig jul.

Jeg tror, det er en god ide at kontakte en ørelæge i morgen og få hende tilset. Det lyder som om ,det gør ondt når hun bliver lagt ned.

Når de små har væske i mellemøret giver det smerter og dårlig søvn. Det går også udover hørelsen.

Du kan hjælpe hende ved at hæve hendes hoved godt op, så aftager trykket lidt.

Hvis du har saltvand så dryp hende i næsen. selvom hun ikke er synlig snottet.

Egen læge kan ikke se om der er væske i mellemøret. han kan kun se om trommehinden er  rød.

Held og lykke fremover.

Ønsker jer et godt nyt år.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Nu er hun stoppet med at græde når hun skal i seng, nu det så om natten hun græder uden at vågne og er næsten utrøstelig, det er kun mig det kan få hende til ro igen, hun skal mere eller mindre helt ind til mig før hun stopper :/. Det kan være fra to gange til måske ti gange løbet af en nat. 

Anmeld Citér

27. december 2015

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej Igen.

Det kan stadig være hendes 'ører. Få hende checket hos ørelægen.

Nogen børn græder først om natten når de vågner med smerter.

Anmeld Citér

27. december 2015

Sedigfor

lisbeth jess skriver:

Hej Igen.

Det kan stadig være hendes 'ører. Få hende checket hos ørelægen.

Nogen børn græder først om natten når de vågner med smerter.

Tak for svar. 

Anmeld Citér

27. december 2015

modesty

Sedigfor skriver:

Nu er hun stoppet med at græde når hun skal i seng, nu det så om natten hun græder uden at vågne og er næsten utrøstelig, det er kun mig det kan få hende til ro igen, hun skal mere eller mindre helt ind til mig før hun stopper :/. Det kan være fra to gange til måske ti gange løbet af en nat. 

Separationsangst-fasen træder typisk først til omkring de 9 mdr., men symptomerne lyder ret meget som separationsangst. Jeg sov med min søn i min seng i en måneds tid fra han var 9-10 mdr. fordi han ellers var helt utrøstelig. Og pludselig holdt det op, fra den ene dag til den anden.

Hvis din datter er rolig når I ligger sammen, så synes jeg at du skal lytte til hendes behov for tryghed.

Anmeld Citér

27. december 2015

Sedigfor

modesty skriver:

Separationsangst-fasen træder typisk først til omkring de 9 mdr., men symptomerne lyder ret meget som separationsangst. Jeg sov med min søn i min seng i en måneds tid fra han var 9-10 mdr. fordi han ellers var helt utrøstelig. Og pludselig holdt det op, fra den ene dag til den anden.

Hvis din datter er rolig når I ligger sammen, så synes jeg at du skal lytte til hendes behov for tryghed.

Ku være en fod ide . Os er det jo bare så hyggeligt at sove med dem. 

Kan det os være det når der ingenting er om dagen?

Anmeld Citér

27. december 2015

modesty

Sedigfor skriver:

Ku være en fod ide . Os er det jo bare så hyggeligt at sove med dem. 

Kan det os være det når der ingenting er om dagen?

Ja - her kom det kun til udtryk om aftenen/natten. 

Anmeld Citér

27. december 2015

Sedigfor

modesty skriver:

Ja - her kom det kun til udtryk om aftenen/natten. 

Må prøves 

Anmeld Citér

29. december 2015

Sedigfor

Så har vi været til akut ørelæge da min læge mistænkte væske i ørerne men ingen væske :/. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Sedigfor

modesty skriver:

Ku godt tyde meget på det er det, måtte op 11 gange i nat på bare to timer, så hun kom over til mig resten af natten, os sov hun fra 03:00 til 09:30 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.