Stramme op??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
5 svar
2 synes godt om
26. december 2015

Anonym trådstarter

Hej er der evt nogle der har nogle gode råd til hvordan man hurtigst for strammet mave/baller op. Er ikke så meget ude i at skulle tabe mig selvom det selvfølgelig ikke ville gøre noget at smide 5 kg. Er 180 høj og vejer 65. Men efter 2 børn er maven og ballerne ikke så faste mere. Træningscenter dur ikke da tiden ikke er der, er alene med 2 børn. Har dårlige knæ så kan ikke løbe, cykle, gå ret langt, og har problemer med diverse træningsmaskiner. Har flere gange prøvet at lave mavebøjninger hjemme men synes ikke det giver noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2015

MorT4Drengebørn

Du kan prøve og kigge efter workout Pedersen inde på facebook. Hun laver nogle geniale træningsprogrammer som er til hjemme træning og de giver godt. Har dem selv 

Anmeld Citér

26. december 2015

Anonym trådstarter

MorT3Basser skriver:

Du kan prøve og kigge efter workout Pedersen inde på facebook. Hun laver nogle geniale træningsprogrammer som er til hjemme træning og de giver godt. Har dem selv 

Sker der noget så, alle de gange jeg har prøvet, giver jeg op igen fordi jeg ikke føler der sker det helt vilde. Og hvad med belastningen på knæene. 

Anmeld Citér

26. december 2015

jenny4

Har du prøvet pilates?

Anmeld Citér

26. december 2015

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Sker der noget så, alle de gange jeg har prøvet, giver jeg op igen fordi jeg ikke føler der sker det helt vilde. Og hvad med belastningen på knæene. 

Men ting tager jo tid. Du kan jo ikke lave din krop om på 2 måneder og sådan noget vil ske i ryk.

Det er ligesom når man taber sig så sker det også i ryk.  

Jeg hat tabt 30 kguden at træne og for 4 måneder siden begyndte jeg at styketræne ret hårdt og nu kan man for alvor begynde at se effekten af det.

Men som en anden siger så workout pedersen online programmer er super jeg bruger den til maven de er super hårde men det bliver jo bedre med tiden.

Anmeld Citér

26. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Der er desværre ikke nogle "lette" løsninger - gid der var! Og det er desværre ikke nok med lidt mavebøjninger eller lignende på stuegulvet et par gange om ugen. Du må nok bide i det sure æble og finde tiden til noget regelmæssigt motion kombineret med styrketræning af de områder der generer dig ... eller alternativt acceptere at der ikke lige nu er tid at prioritere dette med to små børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.