Pga Blærebetændelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. december 2015

Anonym trådstarter

nogen andre som har oplevet ens urin er lidt skummende ved blærebetændelse ? 

Eller kan det være noget helt andet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2015

Anonym trådstarter

26. december 2015

MsGadgaard

Skummende urin er et tegn på protein i urinen. Det kan der godt være ved blærebetændelse. Er du i tvivl, så synes jeg du skal tage en snak med din læge 

Anmeld Citér

26. december 2015

Anonym trådstarter

MsGadgaard skriver:

Skummende urin er et tegn på protein i urinen. Det kan der godt være ved blærebetændelse. Er du i tvivl, så synes jeg du skal tage en snak med din læge 

Okay der kan man først komme til i det nye år

Anmeld Citér

26. december 2015

Benjamins'mor

Da jeg var gravid med min datter fik jeg blærebetændelse omkring uge 20, der skummede min urin også. Min jordemoder sagde der ingen grund var til bekymring, men hvis du er bekymret ville jeg ringe til lægen. 

Anmeld Citér

26. december 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Da jeg var gravid med min datter fik jeg blærebetændelse omkring uge 20, der skummede min urin også. Min jordemoder sagde der ingen grund var til bekymring, men hvis du er bekymret ville jeg ringe til lægen. 

Jeg må se hvordan det ser ud efter pencilin kuren er over 

Anmeld Citér

26. december 2015

MsGadgaard

Bliver du behandlet for din blærebetændelse?

Er du gravid?

Når blærebetændelse er væk, så skulle den skummende urin også gerne forsvinde. Hvis ikke, så kan du jo tage kontakt til lægen der 

Alternativt må du jo kontakte en anden læge? Er der ikke en anden læge som din læge har henvist til mens han/hun er på ferie? Ellers er de også nogle gange søde, hvis man bare finder et lægehus, hvor de ikke holder ferie, og så vil de måske gerne tage dig hvis du forklarer at din egen læge er på ferie. 

Anmeld Citér

26. december 2015

Anonym trådstarter

MsGadgaard skriver:

Bliver du behandlet for din blærebetændelse?

Er du gravid?

Når blærebetændelse er væk, så skulle den skummende urin også gerne forsvinde. Hvis ikke, så kan du jo tage kontakt til lægen der 

Alternativt må du jo kontakte en anden læge? Er der ikke en anden læge som din læge har henvist til mens han/hun er på ferie? Ellers er de også nogle gange søde, hvis man bare finder et lægehus, hvor de ikke holder ferie, og så vil de måske gerne tage dig hvis du forklarer at din egen læge er på ferie. 

Ja jeg er på selexid og jeg er gravid i uge 26   stopper på kuren tirsdag så vil vente og se ellers kan jeg jo kontakte en anden læge i byen som dy skriver   Var bare mere hvis det var noget man skal reagere hurtigt på så man ikke venter til det nye år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.