Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er jeg gravid? Testene er taget 3 dage før forventet mens, men blev først positive efter flere timer

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.191 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2015

Anonym trådstarter

Er jeg mon gravid?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2015

Liv_86

Hvis den ikke bliver positiv inden for de minutter der står på pakken så er testen ugyldig. 

Men derfor kan du godt være gravid. Ville nok tage en ny, når mens ikke kommer

Anmeld Citér

26. december 2015

dina1980

ja det er du, sådan så min ud og er 36 uger nu

Anmeld Citér

26. december 2015

Anonym trådstarter

Én for og én imod - det er jo godtnok spændende! Var din test også først positiv flere timer senere?

Jeg har taget en test mere her til morgen og den var negativ, og forblev negativ. Jeg er 2 dage fra mens første dag. Er ved at gå til at spænding især fordi min mand ikke vil have flere og jeg gerne vil. Derfor får jeg sgu nok ikke flere chancer ��

Anmeld Citér

26. december 2015

Happiness

Jeg har selv oplevet at testene er blevet positive efter et par timer. Det var falsk positiv, da jeg ikke var gravid. De bliver ugyldige, efter den angivne tid. Så du kan ikke regne med den er positiv. Prøv at tage en ny imorgen

Anmeld Citér

28. december 2015

Camilze

Resultatet er ugyldigt, når den angivne tid på pakken er overskredet, så jeg vil sige nej, du er ikke gravid. 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

I har fuldkommen ret! Jeg skal slet ikke kigge på de "gamle tests", men jeg kan ikke lade være! Her er endnu en test som er nogle timer gammel ��

Anmeld Citér

28. december 2015

MomToBe-2017

Anonym skriver:

I har fuldkommen ret! Jeg skal slet ikke kigge på de "gamle tests", men jeg kan ikke lade være! Her er endnu en test som er nogle timer gammel ��

Det ser ud som om der er farve i test stegen, så jeg ville klart tolke den som positiv, os selvom den er overskredet tiden. Har hørt om en del som først kan se stregen efter tid. Jeg har selv virkelig dårlig erfaringer med skygge streger som kommer efter tid, men de er uden farve. 

Test igen om et par dage -  alt hvad jeg kan.

kom endelig med en Update 

Anmeld Citér

28. december 2015

Mullesmith

Jeg har aldrig haft en positiv test hvis jeg ikke var gravid og heller ikke efter et par timer.  

Anmeld Citér

29. december 2015

MomToBe-2017

Prøvede lige at sætte den i negativ for dig - og der er den jo os ganske tydelig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.