Thailand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Becks

Hejsa...
En kollega og jeg ville gerne til Thailand, hun har sine 2 drenge med paa 6 og 9 og jeg har min nevoe med paa 12...

Jeg har vaeret i Thailand foer i 5 uger paa en rundrejse, der hvor vi var laengst var i Pattaya. Men der er mange prostituerede og meget gang i den om natten, maaske lidt for meget til boern...

Dermed ikke sagt at der ikke maa vaere liv, for det maa der meget gerne, men bare ikke med ludere og stoffer...

Vi vil gerne til et boernevenligt sted, med et godt byliv om aftenen, gode og billige shopping muligheder, fede aktiviteter og ture... Det skal vaere taet paa stranden og centrum

Nogen der har ideer til det? Hvilke selskaber skal ve rejse med og hvilken by... Kom med alle jeres erfaringer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Miamaja

Neeej Beck, skal du nu til at rejse igen Du har jo lige vaeret i usa, men det lyder jo skooont med thailand

manden ville have vi skulle til costa rica i julen men det vil jeg bare ikke. strand og varme og vand horer sig altsaa ikke til i julen, synes jeg. nej saa vil jeg hellere blive hjemme (ja, jeg ved godt jeg er kedelig)!!

Anmeld

22. september 2009

sarah83

Ihh, hvor herligt! Thailand er et fantastisk land at rejse rundt i! Venlige folk, smuk natur osv osv...

Jeg var i Thailand i 2 måneder for nogle år tilbage, hvor jeg rejste en del rundt.
Jeg var især vild med øen Koh Phagnan (tror det staves sådan), da der er lidt af det hele: vi fandt en SKØN strand på nordsiden af øen, som hedder Bottle Beach. Det er en strand, hvor der ligger 5-6 små "guest houses", hvor man kan leje bungalowsDer er meget roligt, da det er en strand man kun kan komme til med båd. Der er vildt lækkert at bade Det kunne være en idé i et par dage, hvis man trænger til at koble lidt af. Men med en masse herlige unger, skal der også ske lidt Der er også Koh Phi Phi, en anden lille ø, hvor der er masser af gang i den, og diverse ture man kan tage på.
Jeg var også i Patthaya et par dage, men det er bare noget HELT andet, og slet ikke sådan som jeg husker Thailand.

Noget helt andet er byen Chiang Mai i Nordthailand, som er en af de største byer. En meget flot by med masser af muligheder - og så er den bare rigtig rar! Hver søndag (mener jeg), lukkes bymidten af for biler og det hele bliver lavet om til et KÆMPE marked med flotte ting (alle slags ting!?!), små madboder osv osv osv. Det er virkelig en særlig oplevelse!

Nu må jeg stoppe, for jeg bliver helt ivrig, og hopper snart på et fly!!!!

God tur!!!!!
Mvh Sarah

Anmeld

22. september 2009

Mca<3

I h der er så dejligt   Har været der 5 gange med børn hver gang   Helt klart Phuket og så vælg at bo i Karon ,, Hyggeligt by liv men ikke så vildt som i Patong og så kan man køre til Patong på 10 min .    Vi har rejst med forskellige selskaber hver gang tror jeg

Anmeld

22. september 2009

Becks

Miamaja skriver:

Neeej Beck, skal du nu til at rejse igen Du har jo lige vaeret i usa, men det lyder jo skooont med thailand

manden ville have vi skulle til costa rica i julen men det vil jeg bare ikke. strand og varme og vand horer sig altsaa ikke til i julen, synes jeg. nej saa vil jeg hellere blive hjemme (ja, jeg ved godt jeg er kedelig)!!

Haha ja, elsker og rejse

Selvsamme kollega og jeg var i Tyrkiet for 3 uger siden

Jeg var i USA i Julen for 10 aar siden og da jeg var i Thailand foerste gang for 8 aar siden, holdte vi baade jul og nytaar der, det var lidt underligt men ogsaa meget hyggeligt, men nej jeg foretraekker ogssaa julen herhjemme

Anmeld

22. september 2009

Becks

sarahelisabeth skriver:

Ihh, hvor herligt! Thailand er et fantastisk land at rejse rundt i! Venlige folk, smuk natur osv osv...

Jeg var i Thailand i 2 måneder for nogle år tilbage, hvor jeg rejste en del rundt.
Jeg var især vild med øen Koh Phagnan (tror det staves sådan), da der er lidt af det hele: vi fandt en SKØN strand på nordsiden af øen, som hedder Bottle Beach. Det er en strand, hvor der ligger 5-6 små "guest houses", hvor man kan leje bungalowsDer er meget roligt, da det er en strand man kun kan komme til med båd. Der er vildt lækkert at bade Det kunne være en idé i et par dage, hvis man trænger til at koble lidt af. Men med en masse herlige unger, skal der også ske lidt Der er også Koh Phi Phi, en anden lille ø, hvor der er masser af gang i den, og diverse ture man kan tage på.
Jeg var også i Patthaya et par dage, men det er bare noget HELT andet, og slet ikke sådan som jeg husker Thailand.

Noget helt andet er byen Chiang Mai i Nordthailand, som er en af de største byer. En meget flot by med masser af muligheder - og så er den bare rigtig rar! Hver søndag (mener jeg), lukkes bymidten af for biler og det hele bliver lavet om til et KÆMPE marked med flotte ting (alle slags ting!?!), små madboder osv osv osv. Det er virkelig en særlig oplevelse!

Nu må jeg stoppe, for jeg bliver helt ivrig, og hopper snart på et fly!!!!

God tur!!!!!
Mvh Sarah

Elsker ogsaa bare det land, vi var ogsaa i Chiang Mai sidste gang og Chiang Rai... Skoenne steder og saa var vi i Hua Hin og Bangkok og i en masse smaa landsbyer, paa toemmerflaade tur og jungletur...

Vi havde faktisk snakket om, at rejse lidt rundt i de 14 dage, saa det ikke bare bliver samme sted...

Da jeg var i Thailand for 8 aar siden, var vi 18 mennesker afsted i alderen 2-70, super hyggeligt, og den ene som er afsted har tilbudt mig og lave en lille rundrejse til os, saa det heller ikke bliver for dyrt, for vi skulle egentlig have vaeret til Tyrkiet igen i aar, men nu da der skal boern med, skal min kollega betale 15000,- for en uge og det er sgu for dyrt haha...

Anmeld

22. september 2009

Becks

Tanja.. skriver:

I h der er så dejligt   Har været der 5 gange med børn hver gang   Helt klart Phuket og så vælg at bo i Karon ,, Hyggeligt by liv men ikke så vildt som i Patong og så kan man køre til Patong på 10 min .   Vi har rejst med forskellige selskaber hver gang tror jeg

Ja, det er et skoent land

Vi havde snakket om Phucket og Karon, men en anden veninde siger at der er saa doedt om aftenen og det fik os lidt fra ideen igen
Men passer det? Og hvilket hotel bruger i? Og hvordan med shopping og er stranden boernevenlig? Sikken en masse spoergsmaal haha

Og hvor var I fine i tv, sikken smukke unger du har

Anmeld

22. september 2009

Mca<3

Beck skriver:

Ja, det er et skoent land

Vi havde snakket om Phucket og Karon, men en anden veninde siger at der er saa doedt om aftenen og det fik os lidt fra ideen igen
Men passer det? Og hvilket hotel bruger i? Og hvordan med shopping og er stranden boernevenlig? Sikken en masse spoergsmaal haha

Og hvor var I fine i tv, sikken smukke unger du har

Ihh nej , by livet er bestemt ikke kedeligt i Karon .. Mange fine resturanter og masser af butikker .. Vi har også boet i Patong ,, der sker jo en masse men med børn kan jeg bedre lide Karon ...  Man kan jo sagtens tage til Patong hver aften hvis man skulle kede sig   Strandene er ikke waw hverken i Karon el Patong men tag en long tail boat nede ved stranden og de sejler jer hvorhen i vil  Der er jo små ø er rundt omkring med super fede strande og det koster jo intet at blive sejlet rundt  Shoppe kan i både i Patong og Karon .. Patong er bedst , der er helt vildt mange butikker og husk at prut rigeligt om priserne   hmm hoteller .. Da vi boede i Patong boede vi på Patong beach hotel   Super ...  Karon der boede vi på et eller andet holtel der hed noget med orcidee ,, Det var godt hvis man havde små børn ...  Så har vi været i Bangkok og Cha-am men anbefaler klart Puhuket og vil aldrig selv tage andre steder end Phuket mere   Tak tak ,, det var en rigtigt sjov oplevelse at være i tv hi hi

Anmeld

22. september 2009

Becks

Tanja.. skriver:

Ihh nej , by livet er bestemt ikke kedeligt i Karon .. Mange fine resturanter og masser af butikker .. Vi har også boet i Patong ,, der sker jo en masse men med børn kan jeg bedre lide Karon ...  Man kan jo sagtens tage til Patong hver aften hvis man skulle kede sig   Strandene er ikke waw hverken i Karon el Patong men tag en long tail boat nede ved stranden og de sejler jer hvorhen i vil  Der er jo små ø er rundt omkring med super fede strande og det koster jo intet at blive sejlet rundt  Shoppe kan i både i Patong og Karon .. Patong er bedst , der er helt vildt mange butikker og husk at prut rigeligt om priserne   hmm hoteller .. Da vi boede i Patong boede vi på Patong beach hotel   Super ...  Karon der boede vi på et eller andet holtel der hed noget med orcidee ,, Det var godt hvis man havde små børn ...  Så har vi været i Bangkok og Cha-am men anbefaler klart Puhuket og vil aldrig selv tage andre steder end Phuket mere   Tak tak ,, det var en rigtigt sjov oplevelse at være i tv hi hi

Tak for alle dine raad soede

Anmeld

22. september 2009

Mca<3

Beck skriver:

Tak for alle dine raad soede

Det var så lidt søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.