Ihh, hvor herligt! Thailand er et fantastisk land at rejse rundt i! Venlige folk, smuk natur osv osv...
Jeg var i Thailand i 2 måneder for nogle år tilbage, hvor jeg rejste en del rundt.
Jeg var især vild med øen Koh Phagnan (tror det staves sådan), da der er lidt af det hele: vi fandt en SKØN strand på nordsiden af øen, som hedder Bottle Beach. Det er en strand, hvor der ligger 5-6 små "guest houses", hvor man kan leje bungalowsDer er meget roligt, da det er en strand man kun kan komme til med båd. Der er vildt lækkert at bade

Det kunne være en idé i et par dage, hvis man trænger til at koble lidt af. Men med en masse herlige unger, skal der også ske lidt

Der er også Koh Phi Phi, en anden lille ø, hvor der er masser af gang i den, og diverse ture man kan tage på.
Jeg var også i Patthaya et par dage, men det er bare noget HELT andet, og slet ikke sådan som jeg husker Thailand.
Noget helt andet er byen Chiang Mai i Nordthailand, som er en af de største byer. En meget flot by med masser af muligheder - og så er den bare rigtig rar! Hver søndag (mener jeg), lukkes bymidten af for biler og det hele bliver lavet om til et KÆMPE marked med flotte ting (alle slags ting!?!), små madboder osv osv osv. Det er virkelig en særlig oplevelse!
Nu må jeg stoppe, for jeg bliver helt ivrig, og hopper snart på et fly!!!!

God tur!!!!!
Mvh Sarah
Anmeld