Hvad fik i i julegave? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.796 visninger
39 svar
10 synes godt om
26. december 2015

SandraXOXO

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2015

2babygirls

SandraXOXO skriver:

Har fået et billede fra vuggestuen af min den yngste 

En dab radio., en mobil, kage gafler, parfume, penge, 

Anmeld Citér

26. december 2015

Annemette07

SandraXOXO skriver:

En køkkenmaskine, 3 bøger(to af dem er de samme), to brødkasser(den samme), krukke til køkkenredskaber *2(den samme), 2*gavekort, penge, en bakke som sønike har lavet i .dp, og en grydeske 

Anmeld Citér

26. december 2015

Loa

En gyngestol, smoothie maskine (x 2), greys hvide verden, undertøj, vandglas, et spil, vasketøjskurve (sådan nogle smarte nogle med pop ud ben, til min dårlige ryg) og dejlige hjemmelavede gaver fra min datter

Anmeld Citér

26. december 2015

lineog4

Havde fået en vinterjakke på forhånd. Og min kære mand er ikke den gode til at hjælpe ungerne med gaver, men min datter havde kæbt en læbepomade til mig, drengene havde tegnet en tegning. 

Min mand gav mig høretelefoner og en ring jeg havde ønsket mig (første gang i mit liv jeg ejer sådan rigtige smykker, så nu er jeg rigtig voksen ).

Min mor har ligget med lungebetændelse i to uger og ja havde givet mig vinterjakken, men hun mente jeg skulle have mere, så fik 1000 kr jeg kan købe noget for selv.

Anmeld Citér

26. december 2015

gokkelok

Jeg har fået en ny iPhone af min kære mand og nogle klipklapper (jeg stjæler altid hans når jeg skal i haven). En vase, lysestager, grydelapper med håndaftryk fra min datter og en træ-fugl

Anmeld Citér

26. december 2015

Ønsker en lille spire..

Har fået så gode nogle gaver! 

En dab-radio, bodum brødkasse, holmegaards vase, 3 kähler lys huse, 2 toastjern til to (det ene skal byttes), et vaffeljern til to. En bog, tøj, neglelakke. En halskæde fra manden min. ����

Anmeld Citér

26. december 2015

Benjamins'mor

SandraXOXO skriver:

Gaveæske med bodylotion, parfume og showergel fra Daisy by Marc Jacobs, sengetøj, bio billetter, neglelak og 2 gavekort.

Anmeld Citér

26. december 2015

Ploffer

SandraXOXO skriver:

Jeg har fået et stykke træ hvor min ældste søn har skåret ordet mor ud i runer, en gryde, cremer fra clinique, blomsterberg infrarødt termometer, biograf billetter, viskestykker, kagerulle, kagespade og et helt fantastisk ur af min mand

Anmeld Citér

26. december 2015

Lunae

Jeg har fået:

• Daniel Wellington ur

• penge 

• gavekort til Salling

• hue fra Nature collection

• hay lysestage

• gavekort 

• 3 kjoler

• Ramn ramme til tegninger

• moonmind julepynt

• nomess svamp

• fyrfadsstage

og et utal af hjemmelavede ting fra børnene - de har været meget produktive 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.