Min sidste arbejdsdag inden barsel, forløb ikke helt som planlagt!
Begyndte pludselig at bløde voldsomt oppe hos en borger.. Der har ellers været ro med blødningerne de sidste 5 ugers tid..
Kontaktede fødemodtagelsen, som gerne ville se mig, i det jeg heller ikke rigtig havde mærket liv, det sidste døgns tid..
Jeg får kørt en strimmel, som den første halve time, gør jordemoderen urolig, da Ella's hjerte springer op til flere slag over, bliver lagt på siden og så går det helt i stå.. Tilbage på ryggen retter hun sig, og jeg begynder her at mærke liv!
Lægen vil gerne lige undersøge mig, så jeg bliver først scannet på maven, derefter indvendig.. Alt ser fint ud, men da hun kunne se lidt som ikke skulle være der, undersøger hun mig indvendigt..
Jeg havde 4 polypper, som stod og blødte, og hun sagde de har været skyld i blødningerne de sidste mange måneder.. De har været gemt godt, og man har derfor først kunne se dem nu.. Jeg fik lagt noget bedøvende gel, hvorefter hun fjernede dem alle..
AV!
De bliver sendt ind til undersøgelse, og hvis der findes noget i dem, får jeg besked..
BT 110/55 og protein i urinen..
2 cm. åben og en meget løs slimprop (er 34+3)
Jeg bløder stadig nu, men det er efter indgrebet.. Så nu er det hjem at ligge på sofaen og slappe af ☺️
Jeg skal til vækstscanning på onsdag, lægen i dag har skrevet i min journal, at de gerne lige må gennemscanne hjertet..
Anmeld
Citér