Tegn på fødsel? 33+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
5 svar
2 synes godt om
25. december 2015

Mullesmith

Hej alle og glædelig jul. Jeg har idag været på toilettet nok 8 gange format lave stort og det har været blandede mængder og konsistens (undskyld detaljerne)  

har mærket nogen utrolige jag/spark helt nederst, han har også været utrolig aktiv idag. 

Tror i jeg skal være bekymret for for tidlig fødsel eller er det bare helt normalt? Har haft lidt menstruationslignende smerter men ikke noget alarmerende eller tiltagende og vedvarende. Nogen der har oplevet at skulle ud og lave stort så meget, hvor det viste sig at være tegn på snarlig fødsel? Hvad vil der ske hvis han kommer til verden  her i uge 33-34 stykker?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2015

Bshizzle

Mullesmith skriver:

Hej alle og glædelig jul. Jeg har idag været på toilettet nok 8 gange format lave stort og det har været blandede mængder og konsistens (undskyld detaljerne)  

har mærket nogen utrolige jag/spark helt nederst, han har også været utrolig aktiv idag. 

Tror i jeg skal være bekymret for for tidlig fødsel eller er det bare helt normalt? Har haft lidt menstruationslignende smerter men ikke noget alarmerende eller tiltagende og vedvarende. Nogen der har oplevet at skulle ud og lave stort så meget, hvor det viste sig at være tegn på snarlig fødsel? Hvad vil der ske hvis han kommer til verden  her i uge 33-34 stykker?

Det kan være noget mave-virus (hører om mange der har det pt, da de render på wc).. 

Tænker osse det kan være pga alt det Julemad? 

Jeg ville ta det med ro og slappe af i kroppen.. 

Anmeld Citér

25. december 2015

Mullesmith

Bshizzle skriver:

Det kan være noget mave-virus (hører om mange der har det pt, da de render på wc).. 

Tænker osse det kan være pga alt det Julemad? 

Jeg ville ta det med ro og slappe af i kroppen.. 

Jeg er sikker på det ikke er mavevirus, føler mig ganske frisk og tilpas  har for 14 dage siden haft maveinfluenza men det var den anden vej  

Anmeld Citér

25. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Altså min fødsel startede jo med jeg skulle helt vildt på toilettet... Men jeg havde også det meget underligt i maven... 

Men i løbet af graviditeten havde jeg vist også, hvor jeg var på toilet pænt mange gange på en dag 

Anmeld Citér

25. december 2015

Sedigfor

Tror det er alt den julemad fra igår . Jeg havde samme " problem " sidste år da jeg var gravid . Har været lidt over halv vejs der (: 

Anmeld Citér

25. december 2015

Mullesmith

Må vente og se om det er andens skyld, 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.