Løfte søn på 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
7 svar
18 synes godt om
25. december 2015

Merii

Hej alle

jeg har lige et spørgsmål.

jeg er gravid i uge 6 og har en dreng på 3 år som vejer omkring de 16 kg. Nogle gange er han ked af det og vil op til mig eller når han falder i søvn i bilen løfter jeg ham og tager ham med ind i huset osv.

Må man det? Er der risiko for abortere?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg ville godt turde at løfte ham Så længe du ikke mærker ubehag ved det. Ellers ville jeg sætte mig ned på gulvet/i sofaen med ham.

Tillykke med graviditeten  

Anmeld Citér

25. december 2015

lineog4

Jeg skulle lige til at sige selvfølgelig må du det - selvsagt hvis du bløder eller på anden måde er i risiko for abort skal du passe på med alle løft mm. Men en helt normal graviditet, der kan man klare rigtig rigtig meget og skal ikke gå rundt og være bange og skåne på den måde. 

Anmeld Citér

25. december 2015

Julemusen

Din krop er vant til de løft så tror ikke det betyder noget som helst. Lyt til din krop  Hvis du får ondt som følge af at løfte på ham må du stoppe. Eller hvis du får mange plukveer, forkortet livmoderhals, bækkenløsning, blødninger mm. er det også nødvendigt at holde igen

Min søn var også knap 3 år da jeg ventede nr to. Jeg har da også løftet som jeg plejede. Dog ikke i de sidste måneder af graviditeten, da min ryg beklagede sig. 

Anmeld Citér

25. december 2015

Mor1986

Merii skriver:

Hej alle

jeg er gravid i uge 6 og har en dreng på 3 år som vejer omkring de 16 kg. Nogle gange er han ked af det og vil op til mig eller når han falder i søvn i bilen løfter jeg ham og tager ham med ind i huset osv.

Jeg har en datter på samme alder og jeg løfter også. Og jeg er 19 uger henne nu.så længe det ikke gør ondt så tør jeg godt

Anmeld Citér

25. december 2015

AnonymMor

Merii skriver:

Hej alle

Jeg er gravid i uge 21 og jeg har en datter som vejer ca 15 kilo 

jeg har hele tiden løftet hende også videre og der er ikke sket noget ved det  

Anmeld Citér

25. december 2015

Bshizzle

Så længe du ikke får ubehag eller smerter i den grad, så kan du sagtens løfte din søn 

Da jeg var gravid og specielt 7-8 mdr henne, da kunne jeg sagtens klare en flytning og bære på min 6 årige dreng  

Anmeld Citér

26. december 2015

Mortilsnart4

Sagtens 

jeg er gravid i 33 uge med mit 4 barn 

jeg løfter på min mindste på 3 år stadig samme gjorde jeg med de andre børn da de var i den alder �� ( der er 3 år imellem alle mine børn ) du skal bare lytte til din krop den skal nok fortælle dig hvis Du overanstrenger dig ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.