Kan jeg være det bekendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. december 2015

Sedigfor

Glædelig jul først og fremmest (:

min datter har fået en masse legetøj som larmer, som i virkelig larmer, værre larm end når hun skriger . Havde sagt til hendes far at hun selv kan blive bange for legetøjet men alligevel har hun fået en masse af det, os tænker jeg, kan jeg være bekendt at få tingene byttet? (: hvis jeg da kunne se hvor tingene var fra.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2015

*Toffee*

Det kan du da. Men du kan også bare pille batterierne ud, så larmer de ikke mere  

Anmeld Citér

24. december 2015

Sedigfor

*Toffee* skriver:

Det kan du da. Men du kan også bare pille batterierne ud, så larmer de ikke mere  

Det kan jeg men tænker så os om de er noget værd? (: 

Anmeld Citér

24. december 2015

*Toffee*

Det tror jeg da bestemt de er. Det behøver heldigvis ikke at larme, for at være noget værd 

Anmeld Citér

24. december 2015

Sedigfor

*Toffee* skriver:

Det tror jeg da bestemt de er. Det behøver heldigvis ikke at larme, for at være noget værd 

Lyder godt (: hun ved selvfølgelig ikke at de kan larme (:

Anmeld Citér

24. december 2015

SofiaMik

Som regel kan man bytte det meste legetøj uden bon i BR. Du kan jo gå på deres hjemmeside og tjekke, om de har legetøjet og så forsøge at bytte det.

Anmeld Citér

25. december 2015

jenny4

Men husk lige at det der larmer også stimulerer dit barns udvikling - eks "når jeg rammer den der blå knap, så siger det en høj lyd. Når jeg rammer den grønne, så spiller det en melodi. Ihh jeg kan godt lide melodien. Mine ben begynder altid at bevæge sig i takt."

Anmeld Citér

25. december 2015

MyLove E

SofiaMik skriver:

Som regel kan man bytte det meste legetøj uden bon i BR. Du kan jo gå på deres hjemmeside og tjekke, om de har legetøjet og så forsøge at bytte det.

Den kan man ikke mere

Anmeld Citér

25. december 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Toys'r'us plejer også at bytte, hvis det er noget de har i deres butik.

ellers så et stykke tape over de huller hvor lyden kommer ud, kan dæmpe den meget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.