Skal jeg aflyse min jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
7 svar
8 synes godt om
24. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg havde en morgen for et par dage siden hvor jeg havde ondt i maven da jeg vågnede. Kastede op en enkelt gang, og så gik det ligesom over.
Så har jeg haft kvalme de sidste morgener også uden at kaste op.
I dag har jeg haft kvalme siden kl 8 da vi stod op, og for jævnligt 'jag' af ubehag i maven hvor opkasttrangen vælter op i mig.
Har kastet op 2 gange her til morgen, og kan mærke jeg nok kommer til det igen.

Mit spørgsmål er så.. er jeg nødt til at aflyse at være med til juleaften?

(Jeg er på p piller, tager dem slavisk og er dermed ikke nervøs for graviditet. Især ikke fordi kvalmen kommer sammen med de jag af ubehag i maven)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2015

Annemette07

Jeg havde en morgen for et par dage siden hvor jeg havde ondt i maven da jeg vågnede. Kastede op en enkelt gang, og så gik det ligesom over.
I dag har jeg haft kvalme siden kl 8 da vi stod op, og for jævnligt 'jag' af ubehag i maven hvor opkasttrangen vælter op i mig.

(Jeg er på p piller, tager dem slavisk og er dermed ikke nervøs for graviditet. Især ikke fordi kvalmen kommer sammen med de jag af ubehag i maven)

Jeg tror jeg havde aflyst - hvis ikke ville jeg informere gæsterne om hvordan jeg havde det, så de selv kunne tage stilling til om de ville komme og ellers så de havde mulighed for at købe ind til deres egen juleaften :-)

men god bedring

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Jeg tror jeg havde aflyst - hvis ikke ville jeg informere gæsterne om hvordan jeg havde det, så de selv kunne tage stilling til om de ville komme og ellers så de havde mulighed for at købe ind til deres egen juleaften :-)

men god bedring

De skal heldigvis ikke komme her, jeg skulle med hjem til min kærestes familie. 

Anmeld Citér

24. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hvis jeg var dog ville jeg nok lige tage en graviditetstest alligevel... Jeg er selv blevet gravid selvom jeg tog mine p piller til punkt og prikke. Jeg havde voldsomt kvalme, men oplevede ikke jag i maven som du beskriver..

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Hvis jeg var dog ville jeg nok lige tage en graviditetstest alligevel... Jeg er selv blevet gravid selvom jeg tog mine p piller til punkt og prikke. Jeg havde voldsomt kvalme, men oplevede ikke jag i maven som du beskriver..

Jeg oplevede heller ikke jag i maven da jeg havde morgenkvalme med mine to børn, så jeg tvivler på det er det.

Anmeld Citér

24. december 2015

Bshizzle

Som en anden skriver... Ta en graviditetstest 

Jeg er selv blevet Gravid på P-Piller i sin tid.. 

Og så ville jeg ikke være rad for at ringe til Vagtlægen og forklare... Måske vagtlægen kan komme med nogle gode råd mod din opkast eller give dig svar på hvad det kan være. 

Jeg ville se tiden an.. (Selvfølgelig informere gæsterne om at du ik har det så godt) og hvis det blir bedre senere, så ta ind til Svigerfamilien. 

Hvis ikke.. Så blive hjemme og nyde alle de gode Julefilm der nu ellers kommer 

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Som en anden skriver... Ta en graviditetstest 

Jeg er selv blevet Gravid på P-Piller i sin tid.. 

Og så ville jeg ikke være rad for at ringe til Vagtlægen og forklare... Måske vagtlægen kan komme med nogle gode råd mod din opkast eller give dig svar på hvad det kan være. 

Jeg ville se tiden an.. (Selvfølgelig informere gæsterne om at du ik har det så godt) og hvis det blir bedre senere, så ta ind til Svigerfamilien. 

Hvis ikke.. Så blive hjemme og nyde alle de gode Julefilm der nu ellers kommer 

Min kæreste kom hjem med en test, og den var heldigvis bragende negativ.

Vi tror det er stressbetinget - længere historie. For det er ikke sådan vold-opkast og der er nogle andre ting. Så nu er jeg tvunget af kæresten til at hvile i sengen, så jeg kan få det bedre og få ro. Han er en god mand

Anmeld Citér

24. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Det lyder som en maveinfektion. Jeg var blevet hjemme (det gjorde jeg faktisk for et par år siden, hvor jeg selv blev syg på samme måde).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.