Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. december 2015

hejmeddig10

Hej allesammen. Jeg står i den situation at vores datter har fået sådan nogle røde prikker på hele kroppen! Det er specielt slemt på kinder, numse og ben og når jeg skriver hele kroppen er det endda også under fødderne! Men jeg ved ikke hvad det her er? Der er en lille smule feber. Det er prikker man kan mærke når man køresin hånd hen over det. (Ved ikke om i kan fornemme det via billedet) håber nogle kan hjælpe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2015

GUSO

hejmeddig10 skriver:

Hej allesammen. Jeg står i den situation at vores datter har fået sådan nogle røde prikker på hele kroppen! Det er specielt slemt på kinder, numse og ben og når jeg skriver hele kroppen er det endda også under fødderne! Men jeg ved ikke hvad det her er? Der er en lille smule feber. Det er prikker man kan mærke når man køresin hånd hen over det. (Ved ikke om i kan fornemme det via billedet) håber nogle kan hjælpe

Har hun været syg med feber de sidste par dage?? Så kan det være 3 dages feber, men Jeg syntes også det ligner virus udslæt.. Prøv evt at Google  god bedring med hende 

Anmeld Citér

23. december 2015

hejmeddig10

GUSO skriver:

Har hun været syg med feber de sidste par dage?? Så kan det være 3 dages feber, men Jeg syntes også det ligner virus udslæt.. Prøv evt at Google  god bedring med hende 

I sidste uge lå hun med mellemørebetændelse, og sluttede på penicillin søndag aften. Så det er jo "væk" Google og mig er blevet uvenner.. men tak 

Anmeld Citér

24. december 2015

DortheL

hejmeddig10 skriver:

I sidste uge lå hun med mellemørebetændelse, og sluttede på penicillin søndag aften. Så det er jo "væk" Google og mig er blevet uvenner.. men tak 

Jeg tænker, at udslættet kommer af penicilinen. Da min dreng havde mellemøresbetændelse, fik han også udslæt på hele kroppen, efter endt behandling. 

Anmeld Citér

24. december 2015

Christine

hejmeddig10 skriver:

Det er nok pga af feber eller en virus. Alle mine tre har haft det i forbindelse med feber i hvert fald én gang, så ville ikke være bekymret �� God bedring med hende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.