Dating :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
8 svar
7 synes godt om
23. december 2015

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har datet en i et stykke tid nu, men jeg er lidt i tvivl om han vil forsætte, han skriver til mig og virker meget interesseret. Er det dumt at spørger ham hvad hans hensigter er med at vi ses osv?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2015

PernilleogLouis

Næ det ville jeg da gøre - meget rar info at vide om I søger det samme

Anmeld Citér

23. december 2015

Muffinmus

Hvad er et stykke tid?

Snakker vi nogle mdr ville jeg ikke spørge ind til noget,mensnakker vi + 6 mdr,ville jeg måske liste det ind 

Anmeld Citér

23. december 2015

jenny4

Knalder i? Ellers tror jeg at jeg ville vente med at spørge ind til fremtiden.. Hvis i allerede har sex og overnatter så ville jeg sige at "jeg" er blevet glad for ham og ikke har lyst til at se andre. 

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Hvad er et stykke tid?

Snakker vi nogle mdr ville jeg ikke spørge ind til noget,mensnakker vi + 6 mdr,ville jeg måske liste det ind 

Lidt over en måned men vi har skrevet lang tid før vi mødtes 

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Knalder i? Ellers tror jeg at jeg ville vente med at spørge ind til fremtiden.. Hvis i allerede har sex og overnatter så ville jeg sige at "jeg" er blevet glad for ham og ikke har lyst til at se andre. 

Nej det gør vi ikke. Så langt er vi ikke kommet  

Anmeld Citér

24. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Nej det gør vi ikke. Så langt er vi ikke kommet  

Hvis jeg ikke engang har haft sex med vedkommende, ville jeg løbe skrigende bort hvis én jeg datede begyndte at spørge til hvor seriøst det var og hvad mine hensigter var.

Sorry, men jeg synes det er alt alt for tidligt til den slags, når man ikke engang har fuldbyrdet forholdet endnu. 

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvis jeg ikke engang har haft sex med vedkommende, ville jeg løbe skrigende bort hvis én jeg datede begyndte at spørge til hvor seriøst det var og hvad mine hensigter var.

Sorry, men jeg synes det er alt alt for tidligt til den slags, når man ikke engang har fuldbyrdet forholdet endnu. 

Det kan godt være at det er, men jeg er så bange for at være for hurtig, for vil gerne have at han skal syntes om mig som person og ikke kun sex. 

Anmeld Citér

25. december 2015

jenny4

Anonym skriver:

Det kan godt være at det er, men jeg er så bange for at være for hurtig, for vil gerne have at han skal syntes om mig som person og ikke kun sex. 

Det er helt ok at vente med sex, men så ville jeg også vente med spørgsmål om hensigter.. Lidt det samme som at købe en bil uden at tage en prøvetur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.