Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der har haft blærebetændelse i graviditeten og hvor hurtigt virkede jeres pencelin har det rigtig øv øm underlivet og maven og så lige op til jul føler slet ikke jeg kan gøre klar til alle de julegæster vi får imorgena
hvad er jeres erfaring med selexid ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her virkede det slet ikke men det jo forskelligt fra perdon til person (:
Det virkede fint på mig men have heller ingen symptomer overhovedet
Skal siges, jeg var så øm jeg ik ku sidde ned, sp vil nok tage til lægen og håbe på de hjælper, hvis jeg var dig (:
Normalt plejer det virke ret hurtigt
Anonym skriver: Nogen der har haft blærebetændelse i graviditeten og hvor hurtigt virkede jeres pencelin har det rigtig øv øm underlivet og maven og så lige op til jul føler slet ikke jeg kan gøre klar til alle de julegæster vi får imorgena hvad er jeres erfaring med selexid ?
De hjælper typisk efter 1-2 dage. God bedring.
Det virkede meget hurtigt på mig
Sedigfor skriver: Skal siges, jeg var så øm jeg ik ku sidde ned, sp vil nok tage til lægen og håbe på de hjælper, hvis jeg var dig (:
Har været til lægen er først begyndt at tage dem idag så de skal jo lige vikke Jeg er også øm når jeg vare går rundt eller skal bukke mig så de må bare godt virke snart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128