gode råd søges fra alene mor til 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
7 svar
4 synes godt om
23. december 2015

Anonym trådstarter

jeg har to små børn, en der fylder 2 til januar og en der fylder 4 til august, det skal siges jeg er alene mor, så der er altid liv og glade dage her hjemme. Det at være mor til to, synes jeg i sig selv ikke er særlig hårdt, dog med undtagelse af når de er syge osv. Vores daglig dag køre rigtig fin, man keder sig aldrig

jeg står nu i den situation at jeg er blevet gravid igen! Jeg er meget i tvivl om jeg skal gennemføre graviditeten, da begge mine børn er så små som de er, og jeg står alene med det hele. Tanken om abort, gør mig meget ked af det, og er aldrig noget jeg har tænkt jeg skulle igennem Mit valg skal på ingen måde være egoistisk, da mine to guldklumper 100% er min første priotet, og jeg derfor skal vælge hvad der er bedst for dem. Det er bare så svært når man aldrig har stået i situationen med 2 små børn og en baby. Jeg søger derfor råd og erfaringer fra alene mødre der har stået i min situation.

råd og erfaring modtages med kysshånd, 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2015

(august)

Er dog ikke alenemor, men vi har tre små børn. 

Da den sidste blev født var de to andre 2år5mdr og 3år10mdr og vi synes det har/er rigtig hårdt. Skal siges den sidste også sover vildt dårligt om natten pg græder/skriger en del stadigvæk her 1,5år efter. 

Jeg ville personligt ikke have kunnet klare det, men tror man bliver stærk i når man står i det og kommer ud på den anden side stærkere. 

Håber du vælger det som er rigtigt for dig og dine to børn. 

God jul

Anmeld Citér

23. december 2015

Mullesmith

Tror godt du kan klare det hvis du har et godt netværk 

Anmeld Citér

23. december 2015

Mettefpigen

Jeg må jeg spørge til faderen til baby?....

Anmeld Citér

23. december 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg har ikke været alene, men har haft tre småbørn på en gang. Vi fik nemlig 3 børn på tre et halvt år. Det gik fint og var ikke specielt hårdt, heller ikke selv om min mand arbejde manget timer om dagen (er selvstændig). Så følger i hjertet og forstanderen og træf et valg du kan lev med i dag i morgen og i fremtiden.

Anmeld Citér

23. december 2015

lineog4

Hmm har nok ikke er svar om at være alene og tre børn - dog vil jeg sige, at livet jo ikke udsteder garantier og den baby man får behøver jo ikke blive verdens nemmeste , men sådan er det jo altid.

Men for at være ærlig tænker jeg mere over andre ting i din historie, fx hvad vil den kommende far mene om situationen, har du talt med ham om det endnu? Hvor meget vil han være der? 

Anmeld Citér

23. december 2015

modesty

jeg har to små børn, en der fylder 2 til januar og en der fylder 4 til august, det skal siges jeg er alene mor, så der er altid liv og glade dage her hjemme. Det at være mor til to, synes jeg i sig selv ikke er særlig hårdt, dog med undtagelse af når de er syge osv. Vores daglig dag køre rigtig fin, man keder sig aldrig

jeg står nu i den situation at jeg er blevet gravid igen! Jeg er meget i tvivl om jeg skal gennemføre graviditeten, da begge mine børn er så små som de er, og jeg står alene med det hele. Tanken om abort, gør mig meget ked af det, og er aldrig noget jeg har tænkt jeg skulle igennem Mit valg skal på ingen måde være egoistisk, da mine to guldklumper 100% er min første priotet, og jeg derfor skal vælge hvad der er bedst for dem. Det er bare så svært når man aldrig har stået i situationen med 2 små børn og en baby. Jeg søger derfor råd og erfaringer fra alene mødre der har stået i min situation.

råd og erfaring modtages med kysshånd, 

Hvorfor er du blevet gravid igen? Hvor/hvem er faren? Har de to nuværende børn samme far?  Tænker at det er nødvendigt med lidt flere detaljer for at kunne give et ordentligt råd.

Anmeld Citér

23. december 2015

sandramor

modesty skriver:

Hvorfor er du blevet gravid igen? Hvor/hvem er faren? Har de to nuværende børn samme far?  Tænker at det er nødvendigt med lidt flere detaljer for at kunne give et ordentligt råd.

Jeg er enig med dig... Sys der er andre ting der er vigtige at vide før man kan give et godt råd....

der må jo være en far et sted som vel også har noget at skulle ha sagt..... Og hvad siger han til det hele? 

Til ts: jeg er alenemor til to børn og jeg anser mig selv som en stærk person men jeg kunne ikke se mig selv som alenemor til 3 børn.... Tænker også at lige meget hvor meget man gerne vil så går der rigtig meget tid fra de to andre når du får et spædbarn... Netop fordi der som jeg forstår ikke er nogen far til at tage over..... Men igen sys jeg det er vigtig at vide om der er en far med ind over og hvad han siger til det hele.... 

Som Line skriver... Der er jo heller ingen garanti for at man får et nemt barn...... Kan du se dig selv med 3 børn hvor af den ene er er spædbarn med kolik feks? 

Ja jeg sys der er mange ting i det.... Så det er svært at give et svar...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.