En sur mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.609 visninger
10 svar
17 synes godt om
22. december 2015

Anonym trådstarter

Min mand har været mega sur den sidste uges tid.

Jeg tror han er en smule stresset med arbejde osv (han arbejder i butik=lange dage pt)

Jeg har ferie nu sammen med ungerne, og ja vi savner ham jo. Men nuj hvor er det surt at han kommer hjem hver dag er er skide vrissen, vrisser af mig, vrisser af ungerne!

Jeg ved jo godt at han bare er hamrende træt og gerne vil have ferie, men stadig.

Når, men jeg ville egentlig høre om der var nogle gode råd at hente for at muntre ham lidt op?

Jeg sidder desværre og skriver stor opgave hen over julen, og penge er der heller ikke meget af, så det at tage ham med ud at spise eller i biffen er ikke muligt.. Måske bare noget hjemme? Hvad skal jeg finde på, kom med gode råd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Jeg tror han er en smule stresset med arbejde osv (han arbejder i butik=lange dage pt)

Jeg har ferie nu sammen med ungerne, og ja vi savner ham jo. Men nuj hvor er det surt at han kommer hjem hver dag er er skide vrissen, vrisser af mig, vrisser af ungerne!

Jeg ved jo godt at han bare er hamrende træt og gerne vil have ferie, men stadig.

Når, men jeg ville egentlig høre om der var nogle gode råd at hente for at muntre ham lidt op?

Jeg sidder desværre og skriver stor opgave hen over julen, og penge er der heller ikke meget af, så det at tage ham med ud at spise eller i biffen er ikke muligt.. Måske bare noget hjemme? Hvad skal jeg finde på, kom med gode råd 

Når ungerne er kommet i seng så måske have forberedt en lækker snack og et lille glas vin :-) det er de små ting der betyder noget. Så sidde i sofaen med tv'et tændt og få en god snak :-) det gør vi herhjemme :-)

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Når ungerne er kommet i seng så måske have forberedt en lækker snack og et lille glas vin :-) det er de små ting der betyder noget. Så sidde i sofaen med tv'et tændt og få en god snak :-) det gør vi herhjemme :-)

Det lyder som en kanon ide! Det må jeg da lige afprøve 

Anmeld Citér

22. december 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Hvad kan han lide?

Tænker giv ham 2 timer til at lave det han slapper allermest af med.

Herhjemme jokede vi længe med at ægte kærlighed var at give den anden 2 timers søvn - men det kan også være at finde jeres yndlings film og se den sammen i sofaen med snacks. 

Eller finde hans yndlings øl, ost, chokolade what ever.

De små ting betyder mindst lige så meget, hvis ikke mere end store dyre gaver.

held og lykke med at få en mere afslappet mand her op til jul.

Anmeld Citér

22. december 2015

jenny4

Måske du skulle prøve ikke at være hjemme med ungerne når han kommer hjem. Giv ham lige en halv time med sig selv inden i dukker op. Så får han mulighed for lige at "lande" og tænke "hvor er min dejlige familie" og har måske bedre overskud til jer.

Herhjemme elsker vi begge at komme først hjem så man lige når at være sig selv inden man er en hel masse for andre.

Anmeld Citér

22. december 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg plejer og lave min mand yndlingsmad og Desert. Den virker hver gang. Eller en omgang god massage mens i hører dæmpet musik. 

Anmeld Citér

23. december 2015

Annemette07

Anonym skriver:

Det kunne have været mig der lavede dette indlæg 

jeg gør det engang imellem at min søn og jeg sender et billed af os at vi savner ham og glæder os til han kommer hjem. Når han kommer hjem og den lille er lagt, sætter vi os med et glas vin/sodavand osv og ser en af de serier vi godt kan lide ☺️ Det hjælper oftest på ham.

Anmeld Citér

23. december 2015

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Når jeg er stresset, er jeg også vrissen og kort luntet. Og her er det aller bedste min mand kan gøre, at bære over med mig. Han skal ikke gøre noget ud af noget. Jeg orker ikke middage, massage eller andre arrangementer, når jeg er stresset. For gør han så det alligevel, afviser jeg, og jeg er jo i forvejen klar over at jeg ikke er særlig fed at være sammen med, får endnu mere dårlig samvittighed, stresser så også over det og så kører den ellers bare derudaf. Jo mindre han gør ud af det og jo mere han bærer over med mig, jo hurtigere går det med at komme ud af stressen. Faktisk er det nogle gange forsvundet i det øjeblik min mand har anerkendt at jeg er inde i en meget stresfuld periode og at det er helt ok.

Anmeld Citér

23. december 2015

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Det kunne have været mig der lavede dette indlæg 

jeg gør det engang imellem at min søn og jeg sender et billed af os at vi savner ham og glæder os til han kommer hjem. Når han kommer hjem og den lille er lagt, sætter vi os med et glas vin/sodavand osv og ser en af de serier vi godt kan lide ☺️ Det hjælper oftest på ham.

Skønt at høre jeg ikke er den eneste 

jeg tror jeg vil sende ham et sådan et billede i dag, så bliver hans dag forhåbentlig lidt bedre 

tak for svar 

Anmeld Citér

23. december 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen, jeg vil prøve at gøre brug af nogle af de råd i har givet mig, og så håber jeg at han efter i dag kan få et par gode dage i julen..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.