Nye kontaktlinser og sløret syn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.744 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. december 2015

Bella&Lina

ja som overskriften... Har fået linser idag og mit syn bliver indimellem sløret .. Er det normalt i starten? Har en bygningsfejl og fik afvide de kunne roterer (gjorde de første jeg fik) men disse gør det også dog ikke så meget som de første 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

ekebiv

Jeg har også nye linser hvor der er korrigeret for bygningsfejl og jeg har også problemer med sløret syn. Især hvis jeg kører bil i skumring/mørke er det helt skidt. Det er virkelig irriterende.

Anmeld Citér

22. december 2015

Bella&Lina

ekebiv skriver:

Jeg har også nye linser hvor der er korrigeret for bygningsfejl og jeg har også problemer med sløret syn. Især hvis jeg kører bil i skumring/mørke er det helt skidt. Det er virkelig irriterende.

Hvor længe har du haft dem? 

Anmeld Citér

22. december 2015

Klumpe-dumpe

Det er ganske normalt med linser hvor der er korrigering for bygningsfejl i, da de er "tungere" i bunden. Hver gang du blinker, rotere de rundt, og så skal de lige falde på plads igen. 

Jeg opgav, at bruge dem af samme årsag og har nu bare almindelige linser.

Anmeld Citér

22. december 2015

Bella&Lina

Klumpe-dumpe skriver:

Det er ganske normalt med linser hvor der er korrigering for bygningsfejl i, da de er "tungere" i bunden. Hver gang du blinker, rotere de rundt, og så skal de lige falde på plads igen. 

Jeg opgav, at bruge dem af samme årsag og har nu bare almindelige linser.

Hmm, synes nærmere det sker når jeg ikke blinker så ofte.. At synet bliver sløret  har haft linser før for mange år siden, og mindes overhovedet ikke dette problem 

Anmeld Citér

23. december 2015

ekebiv

Bella&Lina skriver:

Hvor længe har du haft dem? 

I et par måneder. De er egentlig ok men det varer længere om morgenen før synet er helt skarpt og så det med sløret syn når jeg kører i mørke.

Anmeld Citér

23. december 2015

Happiness

Jeg har kontaktlinser med bygningsfejl, og mine virker perfekt. De hverken rotere eller gør mit syn sløret.

Kan det tænkes at de ikke sidder godt nok på dit øje? Eller at styrken ikke er helt fin alligevel?

Jeg fik først nogle, hvor han havde givet mig 0,50 højere i styrke. Og de passede mig bare ikke. Det hele blev sløret. Men da han satte mig 0.25 ned, var de helt fine. 

Anmeld Citér

23. december 2015

Bella&Lina

Happiness skriver:

Jeg har kontaktlinser med bygningsfejl, og mine virker perfekt. De hverken rotere eller gør mit syn sløret.

Kan det tænkes at de ikke sidder godt nok på dit øje? Eller at styrken ikke er helt fin alligevel?

Jeg fik først nogle, hvor han havde givet mig 0,50 højere i styrke. Og de passede mig bare ikke. Det hele blev sløret. Men da han satte mig 0.25 ned, var de helt fine. 

Problemet er at jeg ser skarpt engang imellem, og så bliver det lidt sløret og så ser jeg skarpt igen osv 

Anmeld Citér

23. december 2015

Happiness

Bella&Lina skriver:

Problemet er at jeg ser skarpt engang imellem, og så bliver det lidt sløret og så ser jeg skarpt igen osv 

Ja okay, så lyder det jo til at de ikke omslutter øjet korrekt. Jeg ville kontakte optikkeren. Det er jo ikke holdbart, at du skal gå og blive svimmel pga det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.