Hvad gør jeg nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
13 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. december 2015

Nadia Maya

Hej i smukke damer, og mænd hvis i er der! 

Jeg har brug for jeres hjælp, råd, vejledning og erfaring.. 

Jeg har det sidste halve år skrevet og snappet med en mand, som jeg har vidst hvem var i forvejen. I lørdags var vi så til samme julefrokost, vi tager hjem sammen, det ene tager det andet, vi har sex, men ligger også og snakker om alt og ingenting i mange timer efter. Inden jeg tager hjem, siger jeg "vi ses", og får svaret "det gør vi". 

Dagen efter skriver jeg til ham, tak for en hyggelig aften, nat osv. Og om han har lyst til at ses igen.. han svarer, men svarer ikke på om han har lyst til at ses igen.

Jeg har kunne virkelig godt se noget i det, og ville rigtig gerne se mere til ham og se om det kunne udvikle sig. 

Hvad gør jeg nu - Skal jeg skrive mere til ham? Snappe ham? Ringe til ham? Eller gider han virkelig ikke og er det mon bare en one nighter for ham?

hvordan får jeg ham på krogen? 

Glædelig jul!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

Babilooo

Nadia Maya skriver:

Hej i smukke damer, og mænd hvis i er der! 

Jeg har brug for jeres hjælp, råd, vejledning og erfaring.. 

Jeg har det sidste halve år skrevet og snappet med en mand, som jeg har vidst hvem var i forvejen. I lørdags var vi så til samme julefrokost, vi tager hjem sammen, det ene tager det andet, vi har sex, men ligger også og snakker om alt og ingenting i mange timer efter. Inden jeg tager hjem, siger jeg "vi ses", og får svaret "det gør vi". 

Dagen efter skriver jeg til ham, tak for en hyggelig aften, nat osv. Og om han har lyst til at ses igen.. han svarer, men svarer ikke på om han har lyst til at ses igen.

Jeg har kunne virkelig godt se noget i det, og ville rigtig gerne se mere til ham og se om det kunne udvikle sig. 

Hvad gør jeg nu - Skal jeg skrive mere til ham? Snappe ham? Ringe til ham? Eller gider han virkelig ikke og er det mon bare en one nighter for ham?

hvordan får jeg ham på krogen? 

Glædelig jul!

Du gør ikke noget - han virker desværre ikke intersseret. Hvis han vil kontakte dig kan han jo nemt gøre det. Vær cool - det kan være det vækker en intersse

Anmeld Citér

22. december 2015

Vivienne

Ja, helt enig med ovenstående. Hold lidt afstand, det plejer at vække de flestes interesse 

Anmeld Citér

22. december 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Det er nok ikke det, du vil høre, men jeg tror, at han ser det som en engangsting, desværre. Hvis han ville noget mere, havde han grebet chancen, da du foreslog, at I skulle ses igen... 

Så mit råd er at glemme ham og komme videre. Hvis han vil noget, skal han nok selv henvende sig. Spørgsmålet er så, om du ikke fortjener bedre 

Anmeld Citér

22. december 2015

Babilooo

Kommer også lidt annonce hvad hans svar var...?

du kan evt skrive :"jeg synes det kunme være hyggeligt st ses igen - sig til hvis du er interesseret i at mødes igen... Glædelig jul"

Anmeld Citér

22. december 2015

Babilooo

22. december 2015

Nadia Maya

Du gør ikke noget - han virker desværre ikke intersseret. Hvis han vil kontakte dig kan han jo nemt gøre det. Vær cool - det kan være det vækker en intersse

Tak for svar.. 

Du har ret, jeg lægger ham hen og håber på det gør ham interesseret!  Han er bare virkelig sød! 

Anmeld Citér

22. december 2015

xStinepigen

Jeg havde nu nok lige prøvet st snappe og se om tingene var som før, eller om han bare havde listet interessen på alle måder inden Keg gav op  

Anmeld Citér

22. december 2015

Nadia Maya

xStinepigen skriver:

Jeg havde nu nok lige prøvet st snappe og se om tingene var som før, eller om han bare havde listet interessen på alle måder inden Keg gav op  

Jeg har lige sendt ham en snap, hvor jeg spurgte om stilheden var et ja, nej eller tid til at tænke.. 

Hans svar var, at han havde brug for tid til at tænke..  Skal jeg mon svare på det , eller bare lade ham være.. Åh, de mænd altså! 

Anmeld Citér

22. december 2015

Paddehatten

Absolut lade ham være, specielt efter det dér svar desværre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.