Mens smerter som stråler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2015

Mortil2drenge<3

hej damer 

jeg har oplevet her de sidste par dage at jeg har sådan en murren i underlivet ligesom ved mens, er i uge 26 synes det trykker ved skambenet og stråler ned i det ene lår, og synes generelt jeg er øm i hele maven. hvad kan det skyldes ? Noget jeg bør reagere på eller er det ligamentsmerter ? 

God jul 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

Mortil2drenge<3

Molly90 skriver:

hej damer 

jeg har oplevet her de sidste par dage at jeg har sådan en murren i underlivet ligesom ved mens, er i uge 26 synes det trykker ved skambenet og stråler ned i det ene lår, og synes generelt jeg er øm i hele maven. hvad kan det skyldes ? Noget jeg bør reagere på eller er det ligamentsmerter ? 

God jul 

Slet ingen? 

Anmeld Citér

23. december 2015

Spiloppi

Molly90 skriver:

Slet ingen? 

Det lyder fuldstændig som heftige ligamentsmerter, jeg var også meget plaget og havde ondt omkring uge 25-27-agtig... Der er tidspunkter hvor barnet tager nogle kraftige voksespring, og det kan virkelig mærkes!! Jeg tror ikke du har noget som helst at være bekymret for, du vil ikke være i tvivl hvis det pludselig var noget alvorligt eller veerne der var gået i gang. Men derfor kan det godt være øv og gøre nas, specielt den der trækken ned i benet - men det er pga ligamenterne hæfter sammen der! Rigtig god jul

Anmeld Citér

23. december 2015

Mortil2drenge<3

Spiloppi skriver:

Det lyder fuldstændig som heftige ligamentsmerter, jeg var også meget plaget og havde ondt omkring uge 25-27-agtig... Der er tidspunkter hvor barnet tager nogle kraftige voksespring, og det kan virkelig mærkes!! Jeg tror ikke du har noget som helst at være bekymret for, du vil ikke være i tvivl hvis det pludselig var noget alvorligt eller veerne der var gået i gang. Men derfor kan det godt være øv og gøre nas, specielt den der trækken ned i benet - men det er pga ligamenterne hæfter sammen der! Rigtig god jul

Okay troede ikke at man vil få sp kraftige ligamentsmerter nu  synes godt de ubehagelige især når jeg bukker mig  

men skal op til min læge nu og lige aflevere en urinprøve for en sikkerhedskyld 

Anmeld Citér

23. december 2015

Mortil2drenge<3

Spiloppi skriver:

Jeg har mig en god gang blærebetændelse så nu er det på penicillin ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.