Årh stakkels jer! Der er ikke noget værre end en nyforelsket mor som selvfølgelig ikke kan se at hendes prioriteter rammer skævt! Det lyder til at din mor nyder den nye kærlighed og ærlig talt ikke kan rumme så meget andet ud over dette. Selvfølgelig skal man unde sine forældre at være lykkelig og glade, men det skal altså ikke være på bekostning af andre. Synes du skal skrive en SMS så hun får mulighed for at sunde sig, at du er ked af at hun bearbejder dig, at hun ikke ser sit barnebarn. Fortæl at du føler at hun prioritere den nye kæreste, som du selvfølgelig er glad for at hun har fundet, så hun ikke er alene. Og at hvis hun vil have et godt forhold til dig og sit barnebarn må hun oppe sig.
Jeg har selv stået i situationen 6 gange i mit liv, hvor min mor har fået ny kæreste og han pludselig blivet verdens centrum. Det gør ondt men jeg under hende at være glad og ikkr alene. Dog er hun, ligesom din, blevet en smule snæversynet efter at jeg har fået børn. I julekortet i pr stod der sort på hvidt, at hun håbet at hendes børnebørn kan huske hende når vi ikke ses så tit
Vi bor langt fra hinanden så selvfølgelig bliver det ikke hver uge vi ses. Hun bearbejder mig at vi er flyttet 90 km væk, men jeg prioritere altså min mands job! Hun var ikke med til min søns 1 års fødselsdag fordi hende og kæresten rejste en måned til Canada. Hun rejser lige oven i min termin til februar med tredje barn, da hende og kæresten tager to måneder til Thailand. Så hun kan hoppe og rende. Vi sidder ikke og venter på hende, så hun må sku selv tage et ansvar og ringe når hun vil se os. Også må vi jo se om det passe ind i vores hverdag med job og snart tre børn.
Et kæmpe kram herfra! Ved at det gør ondt men det er nok bedst at acceptere at vores forældre lever deres eget liv. Men selvfølgelig skal vi også sige fra når de overskrider vores grænser og vi føler svigt.
Problemet er, at det her er mand nr. 57273363.
Hun havde dårligt gået fra den ene, før hun fandt den anden. ja hun ser stadigvæk sin x, og hun havde også sagt til mig, at hun havde gået fra ham, som hun er sammen med nu.
Min mor har sine issues, så som at knytte sig til folk...hun siger også ligeud, at hun ikke elsker dem eller er forelsket
hvis hun bare gad tie stille om, at hun ikke ser mig barn, så tror jeg, at jeg havde været ligeglad. Men kommentaren kommer ALTID..
Til min datters 1. Års fødselsdag skulle min mor lave en kage til min datter (en tradition). Hun går meget op i det, men hun har selv valgt fra. Jeg ved, at jeg bliver bebrejdet for at hun ikke har lavet den her lagkage.
Jeg har prøvet at være rummelig og imødekommende, men hun fejer en af.
At hun aflyser, er noget som hun altid gør, om der er en fyr eller ej. Når hun endelig er her, så nyder hun det ikke, hun har travlt med at skulle hjem. Jeg havde dog ikke troet hun ville vælge min datters fødselsdag fra. Hun plejer dog lige komme til de forskellige fødselsdage..
Det er fint, at hun har fundet en fyr men jeg ønsker ikke at han skal ind i mit liv. Min mor har det med at kalde sine fyre for min far. Jeg er altså 25! :/