Hvad siger i? Skal vi have nr 3??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2015

Julemusen

Mortiltopigerxx skriver:

Tak er der farve nok i?

puha det blir vildt med tre rødder  den store vil nå at blive 5,5 år og den lille 21 mdr når baby kommer 

Jeg har aldrig testet mere positiv ind du nu har gjort, så det vil jeg da i hvert fald mene! 

Jeg har selv snart tre unger. En på 4 år og 2 måneder samt en på 11 måneder  det er dejligt at få dem tæt, så de kan få glæde af hinanden 

Tillykke med den ekstra julegave 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2015

Mortiltrepiger

Julemusen skriver:

Jeg har aldrig testet mere positiv ind du nu har gjort, så det vil jeg da i hvert fald mene! 

Jeg har selv snart tre unger. En på 4 år og 2 måneder samt en på 11 måneder  det er dejligt at få dem tæt, så de kan få glæde af hinanden 

Tillykke med den ekstra julegave 

Tusind tak 

god jul 

Anmeld Citér

2. januar 2016

brevkassen-35510

Tillykke og sikke en fantastisk ekstra julegave ❤️ Vi arbejder også på at få en 3'er. Ved du om nogen med 3 børn har en gruppe et sted? Føler jeg er et helt andet sted i dag med 2 og forhåbentlig snart 1 på vej, end da vi ventede os den første. Jeg vil gerne følges med nogen

Anmeld Citér

2. januar 2016

Mortiltrepiger

brevkassen-35510 skriver:

Tillykke og sikke en fantastisk ekstra julegave ❤️ Vi arbejder også på at få en 3'er. Ved du om nogen med 3 børn har en gruppe et sted? Føler jeg er et helt andet sted i dag med 2 og forhåbentlig snart 1 på vej, end da vi ventede os den første. Jeg vil gerne følges med nogen

Ja tusind tak

nej det ved jeg desværre ikke - men hvis du finder et sted så sig endelig til  hvor gamle er dine børn? 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Christine

Mortiltopigerxx skriver:

Fra imorges

Helt sikkert positiv. Tillykke 

Anmeld Citér

3. januar 2016

KristinaCoaching

Stort tillykke! 

Anmeld Citér

4. januar 2016

brevkassen-35510

Mortiltopigerxx skriver:

Ja tusind tak

nej det ved jeg desværre ikke - men hvis du finder et sted så sig endelig til  hvor gamle er dine børn? 

Jeg har en dreng på snart 6 og en pige på 2,5 ❤️ Jeg skal nok sige til!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.