Så fik vi det sagt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
6 svar
4 synes godt om
21. december 2015

Kærlighediminmave

Nu har vi delt vores hemmelighed med mine forældre og hans forældre. Sikke en lettelse. Det var så svært at sige men nu behøver jeg ikke at lade som om at jeg har det godt. Selvom jeg måske har en lorte dag. 

De havde så mange spørgsmål omkring fertilitets behandlingen. Men havde det helt Ok med at svare. Også selvom der lige kom et par "du skal passe på med at dyrke motion" og "det at arbejde nat kan også godt ødelægge ens chancer" de mener det selvfølgelig godt. Men vi har jo haft snakket med klinikken om de forskellige ting. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2015

Lisbeth1985

21. december 2015

esioul

nullermand15 skriver:

Nu har vi delt vores hemmelighed med mine forældre og hans forældre. Sikke en lettelse. Det var så svært at sige men nu behøver jeg ikke at lade som om at jeg har det godt. Selvom jeg måske har en lorte dag. 

De havde så mange spørgsmål omkring fertilitets behandlingen. Men havde det helt Ok med at svare. Også selvom der lige kom et par "du skal passe på med at dyrke motion" og "det at arbejde nat kan også godt ødelægge ens chancer" de mener det selvfølgelig godt. Men vi har jo haft snakket med klinikken om de forskellige ting. 

Det er virkelig en kæmpe lettelse ikke at skulle have en facade på 

Anmeld Citér

21. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Så vigtigt at I får det delt. I har intet at skamme jer over og I får brug for støtten. De velmenende  (men ofte uvidende) råd hører desværre med - men man må gerne på en pæn måde sige fra, hvis de bliver for mange. Godt gået!

Anmeld Citér

21. december 2015

MorTilN

Må jeg spørge om hvordan i sagde det?

Vi skal nemlig have sagt det til begge sæt forældre når vi har været til 1. samtale og der med ved lidt mere. Men synes det er svært at finde en god måde at sige det på uden at det bliver en bumpe der bliver smidt 

Anmeld Citér

21. december 2015

MorTilN

Må jeg spørge om hvordan i sagde det?

Vi skal nemlig have sagt det til begge sæt forældre når vi har været til 1. samtale og der med ved lidt mere. Men synes det er svært at finde en god måde at sige det på uden at det bliver en bumpe der bliver smidt 

Anmeld Citér

22. december 2015

Kærlighediminmave

Vi sagde det efter at alle gæsterne gik hjemme hos min svigermor. Fordi min svoger og svigerinde havde lige fortalt at de skulle have nr 2. Så vi sagde bare da alle var gået at vi også havde noget at fortælle. 

Og ja det er en kæmpe lettelse

mest at jeg kan snakke med min mor om det. Det har jeg manglet aller mest 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.