Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rollo skriver:Ingen som har denne fine vugge og gerne vil sælge den?? Enten nu eller om et par måneder??Skal først bruge den til marts
Rollo skriver: Hej i skønne piger..Jeg søger som overskriften siger en Sofie vugge fra babydan i hvid og gerne med hjul.. Nogen der har en i god stand og som vil sælge til fornuftige penge?? Knus Rolle 13+4
Hej i skønne piger..Jeg søger som overskriften siger en Sofie vugge fra babydan i hvid og gerne med hjul.. Nogen der har en i god stand og som vil sælge til fornuftige penge?? Knus Rolle 13+4
Hej.....
Vi har en Sofie vugge fra BabyDan til salg med alt tilbehør, dvs den er komlet med himmelpind, comfortmadrads, vuggerand og vuggehimmel.
500.-
Hilsen Laura
LauraCC skriver: Hej..... Vi har en Sofie vugge fra BabyDan til salg med alt tilbehør, dvs den er komlet med himmelpind, comfortmadrads, vuggerand og vuggehimmel. 500.- Hilsen Laura
Hej igen......
Jeg glemte at skrive, den er i rigtig flot stand, men har desværre ikke hjul.
Kan jeg evt se et billede af den?? Gør ikke så meget med hjulene, man kan vel selv sætte nogen på
Jette 16+5
Rollo skriver: Kan jeg evt se et billede af den?? Gør ikke så meget med hjulene, man kan vel selv sætte nogen på Jette 16+5
Hej Jette
Jeg er helt ked af at jeg skrev i går. Vi havde også sat vuggen i DBA, og den er blevet solgt og afhentet her til aften.
Jeg håber du finder en anden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128