Ja sidder her med ondt i maven. Min kæreste og faderen til mine børn har opført sig så sindssygt i dag.
det startede i morges. Vi har en regel om kun et styke legetøj i stuen af gangen for ellers tager det overhånd. Vores barn har slæbt en del mere ind uden vi har set det. Far siger så at alt skal ind igen og hans regel er at der intet legetøj må være i stuen. Han ved jeg er uenig og derfor har vi lavet kompromis om et stykke. Den regel bestemmer han så på stedet at ændre til intet. Jeg vælger jo så at give barnet ret i at et stykke er okay, jeg føler han går bagom ryggen på mig og siger til ham at regler skal vi anfald indbyrdes uden børn.
han bliver skide sur og har hele dagen ignoreret mig. Og talt til mig gennem vires barn. Sådan Ala "ja du må gerne kaste med legetøj, det jo mors regler" eller"ja her roder men det må du vende dig til jeg røre aldrig en finger mere ja du bliver nok fjernet når nogen opdager mors regler" osv. Og sådan har han gjort hele dagen. De første par gange sagde jeg at jeg synes det er synd han blander børnene sådan ind i vores ting. Men han ignorere mig og fortsætter ufortrødent. Derudover har han været yderst deltagende far hele dagen og gjort alt for at børnene vil han frem for mig. Og han plejer bare aldrig at bruge så meget tid på dem. Virkelig mærkelig måde at "streffe" mig på.
synes det er en syg måde at optræde på og er ærlig taget knust. Kan slet ikke følge den måde han behandler mig på. Var det meget forkert af mig ikke at støtte ham i at ændre regler i situationen?
Anmeld
Citér