Hjælp hvor køber jeg mokkabønner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.730 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2015

Christine

Hej alle.

Man plejede at kunne købe "kaffebønner" med mørk chokolade - altså chokolade formet som kaffebønner, med mokkasmag.

Det var en juletradition for os at spise dem til jul, men nu kan vi ikke finde dem?? Mann plejede at kunne købe dem K de gængse supermarkeder som Kvickly, Føtex osv.

Nogen der ved hvor de kan fås? Evt noget lignende? De plejede at være i sådan en lille pose, der lignede en sæk.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Christine skriver:

Hej alle.

Man plejede at kunne købe "kaffebønner" med mørk chokolade - altså chokolade formet som kaffebønner, med mokkasmag.

Det var en juletradition for os at spise dem til jul, men nu kan vi ikke finde dem?? Mann plejede at kunne købe dem K de gængse supermarkeder som Kvickly, Føtex osv.

Nogen der ved hvor de kan fås? Evt noget lignende? De plejede at være i sådan en lille pose, der lignede en sæk.

Jeg er ret sikker på at jeg har set dem i Aldi her hvor jeg bor  god jagt.

Anmeld Citér

20. december 2015

Christine

solskinsliv skriver:

Tusind tak! Der vil jeg kigge i dag 

Anmeld Citér

20. december 2015

Pikku Myy

solskinsliv skriver:

Jeg har også set dem i ALDI

Anmeld Citér

20. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Christine skriver:

Hej alle.

Jeg har set dem flere gange i kiwi. I en hvid karton "pose" med hul på midten så de er synlige. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.