Husk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
0 svar
2 synes godt om
20. december 2015

sandramor

Jeg ligger her under min dyne og vil ønske jer alle en glædelig jul.... Så tænker jeg..... Julen er familiens fest.... En aften man tilbringer i selskab med dem man elsker allerhøjst... Og man ved at snart venter der et nytår som man kan gå i møde også med dem man elsker allerhøjest❤️❤️
Nogen af os har ikke muligheden for at være sammen med dem vi elsker allerhøjest... Jeg startede med at synes det er pisse uretfærdigt at jeg hverken har en mor eller en far længere �� at de begge skulle tages fra mig, min bror og vores børn inden for 2 år..... At livet kun viser mig modgang igen og igen... Det har ikke været uden konsekvenser for mig og jeg savner mine forældre hver eneste dag og nogle dage er svære at komme igennem ��
Men jeg føler mig alligevel heldig... Jeg har alligevel meget at være taknemmelig over... Jeg er i gang med en fed uddannelse, jeg har tag over hovedet, penge på kontoen men mest Af alt så har jeg verdens skønneste bror som nu er manden i mig liv ❤️ jeg har to fantastiske børn som jeg elsker overalt på jorden og som i den hårde mørke tid altid kan bringe lyset frem i mig �� og så har jeg stadig familie det altid er der for mig ligesom mine skønne venner og veninder altid er der for mig ❤️
Så husk på derude...... Når livet viser sig fra sin værste side som den har gjort ved mig..... Så vil der altid være positive ting der er værd at huske på...... Og der vil altid! Være nogen der har det værre end en selv ☺️
Håber i alle får en dejlig jul og et fantastisk nytår ��������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.