Min kæreste og jeg har været sammen i 3 år og 8 måneder. Vi har sammen vores søn på 2 år.
De sidste 2 uger er alt gået ned ad bakke, vi diskutere/skændes hver- eller hver anden dag over, det synes jeg, små ting... Jeg kan mærke mine følelser for ham bliver svagere og svagere, men jeg gør hvad jeg kan for at holde sammen på vores lille familie..
Han snakker til mig, som om det er mig der er den, som gør alting forkert, så er jeg dum, så lytter jeg ikke efter, så vrisser jeg af ham og jeg kunne blive ved. Han sidder foran sin computer og spiller når han ikke er på arbejde og det er mig som tager initiativ til at skifte vores søn, tage ham i bad, smørre vores madpakker, vasker vores tøj, handler, ja faktisk det hele.. Og JA jeg brokker mig og spørger pænt om han ikke lige kan gøre det eller det, og det gør han også, nogen gange!
Nu sidder jeg her, min julestemning er forsvundet pga ham, jeg har lyst til at tude og egentlig har jeg bare lyst til at tage hjem til min mor med vores søn. :-(
Vi har prøvet 2 gange, at snakke tingene igennem, men intet hjælper det. Er vi virkelig nået der til, hvor vi bliver nødt til at gå hver til sit for vores egen og vores søns skyld?
Anmeld
Citér