Ingen graviditetstest :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
9 svar
1 synes godt om
19. december 2015

Fru Ebied

Kære alle

Jeg fik et befrugtet æg op i lørdags, altså præcis en uge siden idag.

Ægget blev lagt op på dag 2 og var 5 cellet i top-kvalitet.

De første dage jeg tog crinone havde jeg de ømmeste brystet og følte noget var anderledes i maven.

Det gik væk midt i ugen og nu mærker jeg ABSOLUT intet!

Selvom alt håb forsvandt da mine 4 andre æg gik til, er jeg nu fuldstændigt knust.

Jeg synes de fleste herinde skriver at de kunne mærke de var gravide, ømme brystet,  mere træt, jag og niv i underlivet, en intuitiv fornemmelse osv.

Er der nogle af jer der absolut ikke vidste i var gravide der alligevel var det?

Mvh Fru Ebied 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2015

nielsen80

Fru Ebied skriver:

Kære alle

Jeg fik et befrugtet æg op i lørdags, altså præcis en uge siden idag.

Ægget blev lagt op på dag 2 og var 5 cellet i top-kvalitet.

De første dage jeg tog crinone havde jeg de ømmeste brystet og følte noget var anderledes i maven.

Det gik væk midt i ugen og nu mærker jeg ABSOLUT intet!

Selvom alt håb forsvandt da mine 4 andre æg gik til, er jeg nu fuldstændigt knust.

Jeg synes de fleste herinde skriver at de kunne mærke de var gravide, ømme brystet,  mere træt, jag og niv i underlivet, en intuitiv fornemmelse osv.

Er der nogle af jer der absolut ikke vidste i var gravide der alligevel var det?

Mvh Fru Ebied 

Ja jeg havde ingen symtomer faktisk det meste af min graviditet med min datter. Jeg blev lidt oppustet dagen efter testdag, og så kom trætheden i uge 6-7 stykker...men ellers intet, ingen brystspændinger, ingen kvalme, ingen fornemmelse af at være gravid osv.

så hæng i - mist ikke håbet endnu.

Anmeld Citér

19. december 2015

Fru Ebied

nielsen80 skriver:

Ja jeg havde ingen symtomer faktisk det meste af min graviditet med min datter. Jeg blev lidt oppustet dagen efter testdag, og så kom trætheden i uge 6-7 stykker...men ellers intet, ingen brystspændinger, ingen kvalme, ingen fornemmelse af at være gravid osv.

så hæng i - mist ikke håbet endnu.

Tak for svar - uha, jeg synes godt det er er svært ��

Anmeld Citér

19. december 2015

Rtjm05

Jeg havde de første dage efter æo ømme bryster og kvalme, jeg fik af vide at det var pga ægløsningsprøjten, Ca 6 dage før testdag gik jeg mens smerter og troede der at løbet var kørt, de næste dage fik jeg igen kvalme, ekstrem træthed og ømme bryster, men tænkte at det var crione, da jeg havde mens smerter.....Men men men 4+0 testede jeg positiv 

Anmeld Citér

19. december 2015

Sedigfor

Ja, fik først kvalme og alt det i uge 6 (: 

Anmeld Citér

20. december 2015

Jegkiggerpåfugle

Med den første der havde jeg INGEN symptomer eller positive tests på noget tidspunkt, havde fået taget en blodprøve en uge efter insermineringen som var 84 hcg niveau og hjerteblink i uge 7 - ellers intet at gå efter. Troede ikke jeg var gravid før jeg fik set hjerteblink 

så der er håb endnu og jeg krydser fingre for jer

Anmeld Citér

20. december 2015

Fru Ebied

rikkeivalo skriver:

Jeg havde de første dage efter æo ømme bryster og kvalme, jeg fik af vide at det var pga ægløsningsprøjten, Ca 6 dage før testdag gik jeg mens smerter og troede der at løbet var kørt, de næste dage fik jeg igen kvalme, ekstrem træthed og ømme bryster, men tænkte at det var crione, da jeg havde mens smerter.....Men men men 4+0 testede jeg positiv 

Jeg er 6 dage før testdag idag og har ikke ømme brystet,  kvalme, menssmerter eller er træt.

Jeg mærker INTET, så ægget satte sig nok desværre ikke fast denne gang 

Anmeld Citér

20. december 2015

Fru Ebied

Jegkiggerpåfugle skriver:

Med den første der havde jeg INGEN symptomer eller positive tests på noget tidspunkt, havde fået taget en blodprøve en uge efter insermineringen som var 84 hcg niveau og hjerteblink i uge 7 - ellers intet at gå efter. Troede ikke jeg var gravid før jeg fik set hjerteblink 

så der er håb endnu og jeg krydser fingre for jer

Tusind tak - desværre er jeg overbevist om løbet er kørt. 

Godt vi har købt 3  forsøg.

Anmeld Citér

20. december 2015

Fru Ebied

Sedigfor skriver:

Ja, fik først kvalme og alt det i uge 6 (: 

Altså kvalmen må godt blive væk, men lidt murren,  ømme brystet og en positiv fornemmelse ville være yderst velkomment

Mange tak for svar

Anmeld Citér

20. december 2015

Rtjm05

Fru Ebied skriver:

Jeg er 6 dage før testdag idag og har ikke ømme brystet,  kvalme, menssmerter eller er træt.

Jeg mærker INTET, så ægget satte sig nok desværre ikke fast denne gang 

Der er mange der slet ikke får symptomer endnu, da jeg ventede min datter, havde jeg ingen symptomer før uge 16, så du skal ikke miste modet endnu, selv om det kan være rigtigt svært  Jeg krydser fingre for at testen er positiv på testdag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.