Hvad vil du gerne vide om dagplejeren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. december 2015

Fru Hansen

Halløj :-)

Jeg er dagplejer og skal skrive lidt om mig selv til kommunens hjemmeside.

Men jeg er i tvivl om hvad man som forældre gerne vil vide om min person.

Jeg har skrevet om min uddannelse som pædagogisk assistent, fysiske rammer i dagplejen, hvordan hverdagen ser ud, røg frit hjem mm.

Før jeg blev dagplejer, blev jeg uddannet social og sundhedshjælper og arbejdede i 10 år med ældre og handikappede. Er det relevant at skrive?

Skal jeg f.eks. skrive hvad jeg laver i min fritid? også hvis det meste af min fritid går med at læse krimier og faglitteratur?

Jeg er på kursus, 1-2 gange årligt. Måske tænker nogle af det er for meget fravær? og gæstedagpleje for deres børn. Andre kan tænke at det er godt at jeg er opdateret? Hvad tænker du?

Jeg har skrevet at jeg er gift og har 3 børn og husdyr.

Hvad ville du gerne vide om mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2016

Fru Hansen

Jeg kunne så godt bruge lidt input til min arbejdsprofil. 

Kom frisk 

Anmeld Citér

7. juli 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Jeg ville gerne vide noget om dine værdier i forhold til børn, er du en der mener de skal have lov til at udfolde sig? Tager du dem med ud og opleve ting? Lægges der vægt på natur? Er du god til at udfordre dem motorisk? Har du planer om at inddrage de større børn i ting som bagning og andre hus ting? 

Det var bare lidt ideer.

Anmeld Citér

7. juli 2016

Chantie

Enig.. 

Jeg har især gerne ville vide om de kom ud og hvor ofte, om de har dyr, evt noget om mad økologi, 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

synger og spiller i, er i på ture, er børnene med til at bage og lave mad, er i ude, hvilke dyr har du og får børnene lov til at hjælpe med at passe og fodre( alt efter hvilke dyr det er self)

øko eller alm mad, varieret mad/varm mad?

du tager på kurser  det er da kun et plus synes jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.