Erfaring med sebra eller smallstuff dukkevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. december 2015

SandraXOXO

Nogle der har en af de der fine vogne og vil fortælle lidt om kvalitet, holdbarhed og størrelse? Min datter fylder 3 år.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2015

Steffecph

Vi har den fra sebra. God kvalitet og holdbarhed.

Jeg er dog i tvivl om den ikke hurtigt bliver for lille til en pige på 3? 

Men ellers kan jeg stærkt anbefale den :-) 

Anmeld Citér

19. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
SandraXOXO skriver:

Nogle der har en af de der fine vogne og vil fortælle lidt om kvalitet, holdbarhed og størrelse? Min datter fylder 3 år.  

Vi har den i flet fra smallstuff til vores datter på snart 18 mdr. 

Har du set den i virkeligheden? For tror den er for lav til et barn på 3.

Hjemme ved min mor har vores datter den der barne-/klapvogn fra babyborn. Det er næsten ved at den passer bedre i højden og egentlig også er sjovere da den minder mere om en rigtig en.

mht holdbarhed så holder den fint. Vores datter var en dag kravlet op i den og sad og puttede sig selv. Vi hev hende dog hurtigt op igen hun hiver den også med rundt i huset og styrer den lige ind i alle dørkarme, vægge, radiatorer, andet legetøj og flyver hen over fodpaneler eller hvad de hedder  ved dørene 

Anmeld Citér

19. december 2015

SandraXOXO

Min pige har allerede den store fra brio i sort og pink, men den er for stor og klodset for hende endnu. Hun plejer at ha en lille rød træ en som blir brugt hver dag, men den er simpelthen slidt i stykker og falder fra hinanden konstant. Tænker det skal være en i den str ca. ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.