Kreative hjemmelavet gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. december 2015

Anonym trådstarter

ville du blive glad for det ?

har et par gange syet gaver til familiemedlemmer , men syntes ikke lige det bliver modtaget med glæde ( og tvivler på det bliver brugt )

senest syede jeg et indkøbsnet til min mormor i fødselsdagsgave , hvilket hun havde ønsket sig.

hendes reaktion : jeg tror ikke det er et jeg vil bruge i Brugsen ,måske jeg kan bruge det på ferie engang  ok godt så.

syntes selv det var blevet fint . Ha ha... 

Måske jeg bare er nærtagende men et lille tak kunne da også bruges 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Havde hun specifikt ønsket sig et indkøbsnet, som du skulle sy? 

Jeg tror man skal se på hvem gaven er til.. Man kender jo sin familie og burde vide om Amalie på 21 bliver glad for en hjemmesyet bluse, eller om hun er mere til Vero Moda. 

Personligt ville jeg blive sådan lidt.. Ja.. Underlig over at få noget hjemmesyet, hvis det absolut ikke var noget jeg havde ønsket mig. Ville føle at giveren slet ikke kendte mig, min smag og ønsker.

Anmeld Citér

19. december 2015

SandraXOXO

Jeg elsker hjemmegjorte ting. Der er meget mere personlighed i det end hvis der findes 100 andre magen til. Men nu har jeg også sådan en stil. Det jo ikke alle der har det. Man skal kende sit publikum eller hvad det er man siger  Men dybt dybt uhøfligt og forkælet at hun ikke siger tak? Der var jeg altså blevet ret sur 

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Havde hun specifikt ønsket sig et indkøbsnet, som du skulle sy? 

Jeg tror man skal se på hvem gaven er til.. Man kender jo sin familie og burde vide om Amalie på 21 bliver glad for en hjemmesyet bluse, eller om hun er mere til Vero Moda. 

Personligt ville jeg blive sådan lidt.. Ja.. Underlig over at få noget hjemmesyet, hvis det absolut ikke var noget jeg havde ønsket mig. Ville føle at giveren slet ikke kendte mig, min smag og ønsker.

Hun ønskede sig et indkøbsnet blandt andet . Så det fik hun som ekstra gave. Så ikke bare fordi, jeg lige syntes hun skulle have et. Men et tak kan man vel altid sige. 

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg elsker hjemmegjorte ting. Der er meget mere personlighed i det end hvis der findes 100 andre magen til. Men nu har jeg også sådan en stil. Det jo ikke alle der har det. Man skal kende sit publikum eller hvad det er man siger  Men dybt dybt uhøfligt og forkælet at hun ikke siger tak? Der var jeg altså blevet ret sur 

Lige præsic , det mindste man kan er da at sige tak. Hun ønskede sig et indkøbsnet . Men hun har generalt en underlig måde , at sige ting på. Så det kunne jeg have sagt mig selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.