Hej derude.
Min datter på 6, er begyndte at snakke meget om at bolle. Altså hvad er det, hvordan gør man det, hvem gør det osv.
Jeg synes hun er en smule fikseret på det og ved ikke helt hvor hun har det fra. Hun startede i skole i sommers, så tænker lidt at det kommer derfra.
Forleden sagde hun til min kæreste at hun glædede sig til at blive stor for så kunne de bolle. Min kæreste blev helt forfærdet og sagde bare at man ikke måtte bolle med sine børn. Det accepterede hun så. Jeg var ikke selv hjemme men han fortalte mig det.
Igår ville hun gerne vide hvordan hunde de boller. Jeg fortalte det så til hende. Så siger hun bare nåe okay mennesker boller ikke sådan, de gør (beskriver hvad mennesker gør)
Ved ikke hvor alt den bolle snak kommer fra, vi er sådan rimelig åbne herhjemme, så hvis hun vil vide noget får hun et svar. Har fx heller aldrig sagt at storken kommer med babyer, for det synes jeg er så latterligt.
Men bekymre mig lidt om det er helt normalt er være så interesseret i det? Er jeres børn også det?
Anmeld
Citér