5+5 pludselig svag positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg er 5+5. Har testet 5 gange de sidste 2 uger. Men her til morgen syntes jeg testen var mindre tydelig? Skulle den ikke blive kraftigere efterhånden? Det var morgen Urin. Og testen havde lagt 1,5 min. 

Har de sidste 2-3 dage ikke mærket til noget. 

Har tidligere haft murren, kvalme 1 gang og haft ondt ved halebenet og skambenet. Men aldrig haft ømme bryster? 

Hvad tænker i? Vi har forsøgt i evigheder blive gravide så er endelig lykkes så er ekstra bekymret for miste. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2015

Spiloppi

Anonym skriver:

Jeg er 5+5. Har testet 5 gange de sidste 2 uger. Men her til morgen syntes jeg testen var mindre tydelig? Skulle den ikke blive kraftigere efterhånden? Det var morgen Urin. Og testen havde lagt 1,5 min. 

Har de sidste 2-3 dage ikke mærket til noget. 

Har tidligere haft murren, kvalme 1 gang og haft ondt ved halebenet og skambenet. Men aldrig haft ømme bryster? 

Hvad tænker i? Vi har forsøgt i evigheder blive gravide så er endelig lykkes så er ekstra bekymret for miste. 

Den er meget flot positiv. Tillykke En streg er en streg, og testen skelner ikke i hcg-niveau, tydeligheden kommer af hvordan urinens koncentration er, så jeg ville slet ikke være bekymret - ville derimod holde op med at teste så meget, du gør bare dig selv unødigt bekymret og forvirret, afsted til lægen og få lavet vandrejournal glædelig jul

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.