Blødning efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
7 svar
6 synes godt om
19. december 2015

KarinaU

Hej 

jeg har et spørgsmål som jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med. Der er nu omkring 6 uger siden jeg har født og mineblødninger var stoppet, men er nu startet igen. Og der er meget, det kommer ud i klumper en gang i mellem. Det er weekend og min læge har lukket. Så håber der er nogle der kan hjælpe mig. ��

Er det normalt eller er det unormalt? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2015

Sedigfor

Hvor længe har du blødt? (:

Anmeld Citér

19. december 2015

KarinaU

Sedigfor skriver:

Hvor længe har du blødt? (:

Starter igen med at bløde for et par dage siden, og der var det ikke så kraftig, men nu er det kraftig og her i morges kom det i store klumper  

Anmeld Citér

19. december 2015

Sedigfor

KarinaU skriver:

Starter igen med at bløde for et par dage siden, og der var det ikke så kraftig, men nu er det kraftig og her i morges kom det i store klumper  

Kan godt være din mens (: 

jeg blev os helt wow, over det var så slemt. Hvis det bliver værre så skal du tage til Lægen Mandag.

Anmeld Citér

19. december 2015

Kamilla-m

Det er sikkert din menstruation, den kan være ret kraftig de første gange efter en fødsel..

Hilsen en mor der har født og prøvet det fem gange 

Anmeld Citér

19. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Det lyder fuldstændig som det jeg oplevede. - Det var første mens

Anmeld Citér

19. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja det kan nemlig godt være din menstraution. Min første menstraution efter fødslen kom godt nok først 10 mdr senere. 

Men der blødte jeg igennem efter blot en time med både stor OB og stor natble. Sådan fortsatte det i næsten en uges tid. Helt vildt. 

men se det an og hold øje med det. Så evt ring til lægen på mandag. 

Anmeld Citér

19. december 2015

Christine

KarinaU skriver:

Hej 

jeg har et spørgsmål som jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med. Der er nu omkring 6 uger siden jeg har født og mineblødninger var stoppet, men er nu startet igen. Og der er meget, det kommer ud i klumper en gang i mellem. Det er weekend og min læge har lukket. Så håber der er nogle der kan hjælpe mig. ��

Er det normalt eller er det unormalt? ��

Det skete også for mig. Hvis du ikke har feber eller det lugter som betændelse, så er det helt normalt. Også selv om det kommer meget! Jeg blødte på samme måde og det stoppede også en dag eller to og begyndte så igen. Men var til vagtlægen, som sagde det var helt normalt og alt var fint. Hun tjekkede selvfølgelig at livmoderen havde trukket sig sammen, men det tjekker de jo også på hospitalet inden man tager hjem.

Men hvis du ikke har feber, er jeg 99% sikker på det er helt ok. Ved dog godt hvor irriterende det er, når man lige troede det var holdt op 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.