Ulækkert emne (afføring)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. december 2015

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder er det lidt ulækkert men jeg håber på nogen har prøvet det 

jeg har siden uge 10 taget gravijern men da jeg har haft lav blodprocent er jeg nu på jern c.  Som er dobbelt så stærkt.

og har faktisk siden jeg begyndt på det haft meget sort afførring ( uges tid) og her de sidste par dage meget tynd mave og det er stadig helt sort  

er det normalt at det sker når man tager stærkt jern fordi min afførring var normal med gravijern, men nu er det hele bare omvendt... 

Håber nogen kan fortælle om det er det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

alenemor42

Det er helt normalt at afføring bliver sort ved større mængder jern intet farligt i det.

Tror dog ikke dem tynde afføring har noget med det at gøre

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Det er helt normalt at afføring bliver sort ved større mængder jern intet farligt i det.

Tror dog ikke dem tynde afføring har noget med det at gøre

Ligger også forkølet og med ondt i halsen så tænker også at det måske også er lidt med maven 

Anmeld Citér

18. december 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Ligger også forkølet og med ondt i halsen så tænker også at det måske også er lidt med maven 

Det er det nok og god bedring og Glædelig jul 

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Det er det nok og god bedring og Glædelig jul 

Tak og i lige måde 

Anmeld Citér

19. december 2015

Chellie

Jern giver som regel sort afføring og forstoppelse. Så at du har diarré er da lidt usædvanligt? Jeg ville nok give lægen et hurtigt kald, bare for at være sikker på, at alt er ok.

Anmeld Citér

19. december 2015

SofiaMik

Jeg har altid fået tynd mave og sort afføring, når jeg har taget jern under graviditet. Da jeg har en meget høj blodprocent også under graviditet, har jeg derfor den aftale med lægen, at de jævnligt måler min blodprocent og jeg ikke spiser jern.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.