Anonym skriver:
-
Min søn på 15 mdr sover ikke jeg ved ikke hvad jeg skal gøre han står op kl 06 hverdag. Og han sover 2 timer til middag hverdag. Jeg plejer at ligge ham til at sove ved en 19 tiden. Men uden hel han vil ikke sove. Og han sover stadig ikke nu
ved ikke hvad skal gøre kl er 22:15 og han sover ikke. Sådan er det hver eneste dag. Han har fået lagt dran i ørene for en lille uges tid siden og det har bare slet ikke hjulpet. Mit problem er at han ikke vil sove jeg skal møde kl 06 imorgen tidlig og har stadig en dreng som ikke vil sove han skriger helt vildt og nogle gange ligger han bare og leger. Hvad skal jeg prøve så han vil sove ?
Ps. Det er sku lidt svært at man aldrig har noget privat liv med kæresten
savner det så meget
Håber i begge er faldet i søvn nu
Det vigtigste du kan Gøre, det er at bevarer roen, så ikke din søn kan mærke på dig at du er sur, stresset osv, for på påvirker det os ham.
En anden ting, hvis du mener han er godt træt mm aften og skal i seng, og han mener han ikke skal, så skal du blive ved med at holde fast i din beslutning.
Det er vigtigt, at du viser ham, at du har styr på de ting som sker, ellers bliver han utryk og prøver en masse for at se din reaktion.
Så derfor, hvis han er træt kl syv, så pusle, børste tænder osv og derefter Godnat.
Og rejser han sig op igen og begynder at hoppe, grine, larme osv, så se bestemt ud i ansigtet, gå ind og kun sig Godnat skat det er putte tid nu, gå igen, og sådan skal du bare fortsætte med at Gøre, måske sytten gange på en time, tonsviser gange på flere timer, det skal du bruge dage, og uger på at Gøre, et gæt, efter tre uger burde det give porte og din søn burde have lært, at du som hans mor har styr på det og ved bedst