Yaaay...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
6 svar
8 synes godt om
18. december 2015

Ønsker en lille spire..

Yaay... Min mor ringede idag fortalte at jeg skal være storesøster igen til August!!  Måske på min fødselsdag endda!!  Skal i øvrigt også være storesøster til Januar...  Min mor ringede så sødt Idag og spurgte om jeg havde lagt sukkerknalder i vindueskarmen (til storken) og jeg svarede ja, det havde jeg. ( For jeg ønskede mig jo en lillesøster eller lillebror mere) og så svarede hun, jamen så skal du være storesøster igen til August. Jeg fik en lillebror sidste år i Maj, skal have en lille søster d. 16. Januar og en lillesøster eller lillebror på min 21-års fødselsdag til august!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

Muffinmus

Hvor mange søskende kan du få på et år??

Og havde min mor sagt jeg skulle være storesøster som 21-22 årig, havde jeg spurgt om hun tog pis på mig. 

Anmeld Citér

18. december 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Ønsker en lille spire.. skriver:

Yaay... Min mor ringede idag fortalte at jeg skal være storesøster igen til August!!  Måske på min fødselsdag endda!!  Skal i øvrigt også være storesøster til Januar...  Min mor ringede så sødt Idag og spurgte om jeg havde lagt sukkerknalder i vindueskarmen (til storken) og jeg svarede ja, det havde jeg. ( For jeg ønskede mig jo en lillesøster eller lillebror mere) og så svarede hun, jamen så skal du være storesøster igen til August. Jeg fik en lillebror sidste år i Maj, skal have en lille søster d. 16. Januar og en lillesøster eller lillebror på min 21-års fødselsdag til august!! 

Nu spørger jeg måske lidt dumt men hvordan kan du blive storesøster både til januar og til august?? Er det din fars kæreste/kone der skal have til januar?? Nu gætter jeg bare da jeg jo slet ikke kan vide om dine forældre er skilt...

Anmeld Citér

18. december 2015

Ønsker en lille spire..

Omsorgsgiver skriver:

Nu spørger jeg måske lidt dumt men hvordan kan du blive storesøster både til januar og til august?? Er det din fars kæreste/kone der skal have til januar?? Nu gætter jeg bare da jeg jo slet ikke kan vide om dine forældre er skilt...

Du har helt ret!! ����

Anmeld Citér

18. december 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Ønsker en lille spire.. skriver:

Du har helt ret!! ����

Arrr... Okay  Stort tillykke med dine kommende storesøstertitler 

Anmeld Citér

19. december 2015

Ønsker en lille spire..

MariaE skriver:

Hvor mange søskende kan du få på et år??

Og havde min mor sagt jeg skulle være storesøster som 21-22 årig, havde jeg spurgt om hun tog pis på mig. 

Haha.. Det tænkte jeg også! Men jeg elsker storesøsterrollen og mine søskende, så flere er bare velkommen. 

Anmeld Citér

19. december 2015

Ønsker en lille spire..

Omsorgsgiver skriver:

Arrr... Okay  Stort tillykke med dine kommende storesøstertitler 

Taak.. Storesøster x 4 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.