Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yaay... Min mor ringede idag fortalte at jeg skal være storesøster igen til August!! Måske på min fødselsdag endda!! Skal i øvrigt også være storesøster til Januar... Min mor ringede så sødt Idag og spurgte om jeg havde lagt sukkerknalder i vindueskarmen (til storken) og jeg svarede ja, det havde jeg. ( For jeg ønskede mig jo en lillesøster eller lillebror mere) og så svarede hun, jamen så skal du være storesøster igen til August. Jeg fik en lillebror sidste år i Maj, skal have en lille søster d. 16. Januar og en lillesøster eller lillebror på min 21-års fødselsdag til august!!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor mange søskende kan du få på et år??
Og havde min mor sagt jeg skulle være storesøster som 21-22 årig, havde jeg spurgt om hun tog pis på mig.
Ønsker en lille spire.. skriver: Yaay... Min mor ringede idag fortalte at jeg skal være storesøster igen til August!! Måske på min fødselsdag endda!! Skal i øvrigt også være storesøster til Januar... Min mor ringede så sødt Idag og spurgte om jeg havde lagt sukkerknalder i vindueskarmen (til storken) og jeg svarede ja, det havde jeg. ( For jeg ønskede mig jo en lillesøster eller lillebror mere) og så svarede hun, jamen så skal du være storesøster igen til August. Jeg fik en lillebror sidste år i Maj, skal have en lille søster d. 16. Januar og en lillesøster eller lillebror på min 21-års fødselsdag til august!!
Nu spørger jeg måske lidt dumt men hvordan kan du blive storesøster både til januar og til august?? Er det din fars kæreste/kone der skal have til januar?? Nu gætter jeg bare da jeg jo slet ikke kan vide om dine forældre er skilt...
Omsorgsgiver skriver: Nu spørger jeg måske lidt dumt men hvordan kan du blive storesøster både til januar og til august?? Er det din fars kæreste/kone der skal have til januar?? Nu gætter jeg bare da jeg jo slet ikke kan vide om dine forældre er skilt...
Du har helt ret!!
Ønsker en lille spire.. skriver: Du har helt ret!!
Arrr... Okay Stort tillykke med dine kommende storesøstertitler
MariaE skriver: Hvor mange søskende kan du få på et år?? Og havde min mor sagt jeg skulle være storesøster som 21-22 årig, havde jeg spurgt om hun tog pis på mig.
Haha.. Det tænkte jeg også! Men jeg elsker storesøsterrollen og mine søskende, så flere er bare velkommen.
Omsorgsgiver skriver: Arrr... Okay Stort tillykke med dine kommende storesøstertitler
Taak.. Storesøster x 4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128