Kroniske smerter - gravid, andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg har valgt at skrive anonymt da jeg ikke vil have venner og familie skal have indblik i smerter og bekymringer. 

Er der andre herinde der er kroniske smertepatienter der også kæmper jer gennem graviditeten? Føler mig voldsomt alene, så det kunne være rart at høre hvordan andre takler smerter kontra medicin , cost/bennefit i forhold til mulige bivirkninger ved både at tage medicin og ikke gøre det?!

Jeg er 28 uger henne og arbejder pt endnu, dog på deltid (33timer ) og er ved at være der hvor jeg hyler bare ved at tænke på jeg skal på arbejde (pga smerter) , jeg har altid været af den holdning at smerterne ikke skal diktere mit liv, hvorfor jeg nok stadig hænger i, men har brug for at høre hvad andre har gjort, har i valgt at sygemelde jer? Bibeholde smerteplan eller noget helt andet?! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

Chellie

Jeg er ikke smertepatient, så jeg kan ikke helt sætte mig ind i din situation. Men jeg er selv 28 uger henne, og er lige gået ned i tid pga smerter i bækken og plukveer, der gør lidt for ondt, lidt for tit. Hvis jeg var i din situation, ville jeg gå længere ned i tid, så meget det nu er nødvendigt, for at spare på energien og kroppen. Der er ingen grund til at presse sig hårdere end du er nødt til, når nu smerterne er reelle nok 

Anmeld Citér

18. december 2015

Bshizzle

Jeg har selv kroniske smerter og har siden 2008 fået smertestillende piller til at dæmpe mine smerter. 

Men i 2010/2011 planlagde vi PB og fødte da i 2011. 

Jeg trodsede mine egne smerter og lagde de stærke piller på hylden for at gennemføre en graviditet 

Det var SKIDE hårdt !!!!  

Jeg havde mine tude perioder og banede og svovlede over mange ting pga mine smerter gjorde så ondt! (Stakkels min mand) 

Men kæmpede og fik alt den hjælp omkring mig til at gøre de huslige ting samt lindre mine smerter engang imellem. 

Mit råd er... Tænk på dig selv og lyt til din krop! 

Gå evt ned i tid hvis du virkelig føler du har brug for det! 

Giv dig selv den mulighed og lig dig på sofaen istedet for at ta opvasken  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.