Hun lugter fra skridtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2015

Anonym trådstarter

Hej I alle

min datter på 6 år lugter fra skridtet, ved ik helt hvordan jeg skal få bugt med det, hun kommer i karbad hver anden dag. Skifter trusser hver morgen! Det klør ikke, men ved ik om det er udflåd eller bare noget væske!!? Men der er lidt udflåd lignende i hendes trusser! Er der andre der oplevet det? Er alene mor til 2 og lillesøster er handicappet, det er svært at få hende i bad hver dag, tidsmæssigt! Synes bare hun meget hurtigt lugter igen! Og brusebad duer slet ikke, så bliver hun slet ik ren i skridtet!!

er anonym, da jeg er en lidt blufærdig person!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej I alle

min datter på 6 år lugter fra skridtet, ved ik helt hvordan jeg skal få bugt med det, hun kommer i karbad hver anden dag. Skifter trusser hver morgen! Det klør ikke, men ved ik om det er udflåd eller bare noget væske!!? Men der er lidt udflåd lignende i hendes trusser! Er der andre der oplevet det? Er alene mor til 2 og lillesøster er handicappet, det er svært at få hende i bad hver dag, tidsmæssigt! Synes bare hun meget hurtigt lugter igen! Og brusebad duer slet ikke, så bliver hun slet ik ren i skridtet!!

er anonym, da jeg er en lidt blufærdig person!

Hvorfor synes du det ikke virker med brusebad? 

Jeg bruser min pige forneden hver dag og hun er kun i karbad 2 gange om ugen. 

Anmeld Citér

18. december 2015

Julemusen

Hmm, jeg tænker om hun kan have svamp? Det lygter surt og gør at der kommer udflåd. Jeg ville nok ringe til lægen og hører ad. 

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym

Min datter på 7 bliver vasket med en klud i skridtet hver morgen. Når hun er i brusebad vasker hun sig også forneden. På en ferie var vi knap så grundige med vaskningen og hun oplevede også at hun kom til at lugte lidt dernedefra.

Anmeld Citér

18. december 2015

B&J

Lugter hvordan ? 

Vi har jo alle vores lugt og især hvis vi sveder meget..

men husk nu ingen sæbe nede i skridtet så heller intim sæbe. 

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Min datter på 7 bliver vasket med en klud i skridtet hver morgen. Når hun er i brusebad vasker hun sig også forneden. På en ferie var vi knap så grundige med vaskningen og hun oplevede også at hun kom til at lugte lidt dernedefra.

Vil lige gøre opmærksom på at vi aldrig bruger sæbe i det område.  Hun bliver kun vasket med vand.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.