Åh ha :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
6 svar
4 synes godt om
18. december 2015

Kærlighediminmave

Så er der et familie medlem der lige har annonceret nr 2 barn  og vi sidder her og har forsøgt i 19 mdr og 4 mislykkede iui forsøg bag os 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

Kærlighediminmave

Hvor er det uretfærdigt. Mig og min kæreste sad bare og kiggede på hinanden, så siger han mens de andre ikke høre det at han snart ikke kan se hvorfor vi skal holde det hemmeligt mere. Det er hårdt for os begge men jeg ved ikke om jeg kan klare at snakke med andre om det 

Anmeld Citér

18. december 2015

esioul

Åh det er den mest nederen følelse. 

Jeg tror man kommer længst ved at være åbne. Jeg oplevede min søster tog meget hensyn til os, da hun blev gravid og hun kendte til vores historie. 

Anmeld Citér

18. december 2015

Kærlighediminmave

esioul skriver:

Åh det er den mest nederen følelse. 

Jeg tror man kommer længst ved at være åbne. Jeg oplevede min søster tog meget hensyn til os, da hun blev gravid og hun kendte til vores historie. 

Det er det virkelig. Fik bare en klump i halsen!  Ja vi siger det nok også snart, det ender det nok med. Men føler ikke lige for at sige det idag når de lige har annonceret graviditeten. Sidder med hele svigerfamilien til julehygge. Jeg nåede at være her i 10 min. Og så sagde de det. Den hyggelige aften blev hurtigt til noget rigtig træls og jeg vil bare gerne hjem nu  

Anmeld Citér

18. december 2015

KissMeKissMeKissMe

nullermand15 skriver:

Så er der et familie medlem der lige har annonceret nr 2 barn  og vi sidder her og har forsøgt i 19 mdr og 4 mislykkede iui forsøg bag os 

Tusind kram. Det er den værste følelse, når man føler sig sprunget over i køen. Fik helt en klump i halsen, da jeg læste det. 

Havde en tilsvarende oplevelse i sidste uge, hvor jeg bagefter skulle hjem fra en bekendt. Skulle køre i bil og kunne næsten ikke køre, og da jeg kom hjem og skulle parkere kørte jeg ind i en anden bil. Heldigvis skete der ikke noget, men hold op de følelser kan overvælde en. 

Vil i hvert fald lige sende en masse kram. Synes specielt det er hårdt, når venner og bekendte, der er gået i gang med at prøve længe efter en selv, endda føder og alt muligt inden man nogensinde selv har så meget som en positiv test. 

Anmeld Citér

19. december 2015

Kærlighediminmave

KissMeKissMeKissMe skriver:

Tusind kram. Det er den værste følelse, når man føler sig sprunget over i køen. Fik helt en klump i halsen, da jeg læste det. 

Havde en tilsvarende oplevelse i sidste uge, hvor jeg bagefter skulle hjem fra en bekendt. Skulle køre i bil og kunne næsten ikke køre, og da jeg kom hjem og skulle parkere kørte jeg ind i en anden bil. Heldigvis skete der ikke noget, men hold op de følelser kan overvælde en. 

Vil i hvert fald lige sende en masse kram. Synes specielt det er hårdt, når venner og bekendte, der er gået i gang med at prøve længe efter en selv, endda føder og alt muligt inden man nogensinde selv har så meget som en positiv test. 

Jep. Har to veninder. Den ene blev gravid i andet forsøg et halvt år efter vi startede. Og den anden også hurtigt. Hun har også lige født. Og så sidder her og føler jeg ikke kan gøre den ENE ting jeg er programmeret til 

Anmeld Citér

19. december 2015

et-ønske

Det hjalp max da vi smed alle kortene på bordet - ja faktisk blev jeg gravid kort tid efter

held og lykke til jer - håber der snart er baby drys i jeres retning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.