Ja... Og jaloux... Nu prøver jeg og forklare uden og kunne genkendes (ja kryster )... Har en veninde som er stående som enlig med 1 barn. Men hun er sammen med faderen. Dette er kommunen så blevet OB's på og de undersøger pt hendes "sag" om hun er enlig eller ej. Nu er det jul..... Og hun søger alt og alle steder! Og får hun afslag, så ringer hun til dem og klager sin nød og så ender hun med og få store flotte julekurve alligevel. Hun søger på Facebook, privat. Alle steder. I forvejen får hendes barn julegaver for over, hold nu fast, 3000kr !! af hende og faderen. (De mangler IKKE penge)
herhjemme sidder jeg så.. Min mand er alvorligt syg, og jeg har en depression. Vi har 2 børn. Vi har ingen penge og vi har "kun" søgt 1 sted hvor vi kan vælge brugt legetøj og enkelte julekurve, men de er alle søgt inden vi opdager dem
vi har lovet og købe anden til juleaften (som vi holder ved mine forældre) men pt er der 200 kr på kontoen så der kan vi ikke engang bidrage med... Og julebag og julesnask det har vores (mest den ældste der går op i det) for det meste måtte undværre... ØV ØV OG ØV!!!!!!!!!
har lyst til og råbe og skrige over uretfærdigheden, men ja... Det blev til dette indlæg istedet... Har prøvet på en pæn måde og fortælle jeg synes det er dybt overdrevet. Sidste år havde hun fryseren FYLDT Med ænder hun havde fået fra julekurve , og ja tror da også hun endte med og smide nogle ud...
tak fordi du læste mit sure opstød , at jeg lige kunne lufte ud her .
God jul til alle jer derude !
Anmeld
Citér