ømhed i skambentet og halebenet hvad kan det være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2015

Anonym trådstarter

jeg har en ømhed (ondt lige som når man har haft forstuvet halebenet) i både skambenet og halebenet, . hvad kan det mon være.? jeg 26+3. nogen der evt har et bud på hvad det kan være??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

Spiloppi

Anonym skriver:

jeg har en ømhed (ondt lige som når man har haft forstuvet halebenet) i både skambenet og halebenet, . hvad kan det mon være.? jeg 26+3. nogen der evt har et bud på hvad det kan være??

Det er HELT normalt, har selv haft og har meget ondt i skambenet også fra måske uge 25, og er i dag 33 uger henne. Det er hormonet relaxin der blødgør bækkenet, og dermed gør klar til at der kan presses et barn ud igennem Det skal jo selvfølgelig ikke være sådan at du hverken kan gå eller stå, men ok heftig ømhed er altså helt normal 

Anmeld Citér

19. december 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Fik det også omkring uge 26, der forsvandt i halebenet, men skambenet forhindrer mig stadig i at kunne rage sokker på her 3 uger efter fødslen.. Men en klar bedring i forhold til graviditeten. Vær OB's på om det gør for ondt og få evt en henvisning til FYS 

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

ok, idag er det dog bedre .... men har tit hvor det følelses som om han ligger på tværs i mit bækken også skubber han det bare fra hinanden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.