Ondt i højre æggestok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
3 svar
1 synes godt om
18. december 2015

Sb94

Ja som overskriften siger, har jeg de seneste par dage haft rigtig ondt i min højre æggestok. Jeg vågner af det om natten når jeg skal vende mig, da det simpelthen gør så ondt når jeg skal vende mig fra at ligge på venstre side, til at ligge på højre side. 

Jeg er i dag 21+5, og alle de andre debatter jeg kan finde om emnet, er når man er lige ved at blive gravid. 

Er der nogen af jer der har en idé om hvad det kan være? Er det normalt? Og hvad skal jeg lige stille op? Er efterhånden ret nervøs. Kan dog mærke lillemanden inde i maven hver dag, så han har det fint.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

Bissen

Sb94 skriver:

Ja som overskriften siger, har jeg de seneste par dage haft rigtig ondt i min højre æggestok. Jeg vågner af det om natten når jeg skal vende mig, da det simpelthen gør så ondt når jeg skal vende mig fra at ligge på venstre side, til at ligge på højre side. 

Jeg er i dag 21+5, og alle de andre debatter jeg kan finde om emnet, er når man er lige ved at blive gravid. 

Er der nogen af jer der har en idé om hvad det kan være? Er det normalt? Og hvad skal jeg lige stille op? Er efterhånden ret nervøs. Kan dog mærke lillemanden inde i maven hver dag, så han har det fint.

Er du sikker på det ikke er ligamentsmerter? passer med stedet hvor du føler smerte og at det gør ondt når du vender dig. 

Og er HELT normalt i en graviditet  

Anmeld Citér

18. december 2015

Sb94

Nej er slet ikke sikker, men også kun fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan ligamentsmerter føles. 

Er førstegangsgravid og det jeg har kunne læse mig til, er at de minder om menstruations smerter,  og jeg havde nu aldrig ondt i min æggestok inden jeg blev gravid. .

Men dejligt at høre at det er helt normalt hvis det bare er ligamentsmerter!! 

Anmeld Citér

18. december 2015

Bissen

Sb94 skriver:

Nej er slet ikke sikker, men også kun fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan ligamentsmerter føles. 

Er førstegangsgravid og det jeg har kunne læse mig til, er at de minder om menstruations smerter,  og jeg havde nu aldrig ondt i min æggestok inden jeg blev gravid. .

Men dejligt at høre at det er helt normalt hvis det bare er ligamentsmerter!! 

Altså mit bedste bud er ligamentsmerter. Jeg oplevede, at de gav et jag, når jeg vendte mig, rejste mig for hurtigt og lign. Livmoderen er jo ophængt i ligamenter, så smerterne kan godt side i nærheden af dine æggestokke uden at være dem der gør ondt. Men hvis du er nervøs omkring det så giv FG et kald og snak med dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.