Uge 8 - stop på prostetogen og estrofem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.199 visninger
5 svar
1 synes godt om
18. december 2015

Mulle0802

Hej Piger, 

Jeg var til tidlig skanning sidste fredag hvor vi så hjerteblink. Klinikken sagde jeg nu skulle trappe ud af prostetogen og estrofem. Hvor jeg tidligere har fået to om dagen af hver skulle jeg tage en om dagen en uge - for kroppen burde selv producere det nu. 

Jeg har endnu to piller tilbage og en del gel så har besluttet mig for at tage det til søndag - men jeg godt nok nervøs for at stoppe. Har nok bildt mig ind at det er det der gør jeg er gravid og når jeg stopper med det begynder jeg at bløde.

Hvordan har jeres stop været? Utroligt det kan påvirke en så meget..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

Rikke.N 86

Kan ikke huske hvornår jeg stoppede med gele,  men var også nervøs, men har nu en lille pige på 4 mdr

Anmeld Citér

18. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg kan godt genkende frygten for at stoppe - mine anvisninger lød af forskellige årsager på at vedblive til uge 9 med progesteron og Lutinus. Men... man må jo forsøge at lægge sin lid til at de ved hvad de taler om. De vil gøre alt for at din graviditet bliver "hængende"... 

Tillykke med hjerteblinket!

Anmeld Citér

18. december 2015

Mulle0802

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg kan godt genkende frygten for at stoppe - mine anvisninger lød af forskellige årsager på at vedblive til uge 9 med progesteron og Lutinus. Men... man må jo forsøge at lægge sin lid til at de ved hvad de taler om. De vil gøre alt for at din graviditet bliver "hængende"... 

Tillykke med hjerteblinket!

Ja præcis men de forskellige klinikker sige bare så meget forskelligt. Men må regne med det er korrekt - selvom hun sagde "din krop burde selv producere det nu"

Anmeld Citér

18. december 2015

Fru Ebied

Mulle0802 skriver:

Hej Piger, 

Jeg var til tidlig skanning sidste fredag hvor vi så hjerteblink. Klinikken sagde jeg nu skulle trappe ud af prostetogen og estrofem. Hvor jeg tidligere har fået to om dagen af hver skulle jeg tage en om dagen en uge - for kroppen burde selv producere det nu. 

Jeg har endnu to piller tilbage og en del gel så har besluttet mig for at tage det til søndag - men jeg godt nok nervøs for at stoppe. Har nok bildt mig ind at det er det der gør jeg er gravid og når jeg stopper med det begynder jeg at bløde.

Hvordan har jeres stop været? Utroligt det kan påvirke en så meget..

Altså jeg tager crinone og skal stoppe samme dag som jeg skal teste, dvs at selvom testen er positiv skal jeg ikke tage det mere.

Er det helt galt i følge andre klinikker? 

Anmeld Citér

18. december 2015

Mulle0802

Fru Ebied skriver:

Altså jeg tager crinone og skal stoppe samme dag som jeg skal teste, dvs at selvom testen er positiv skal jeg ikke tage det mere.

Er det helt galt i følge andre klinikker? 

Jeg har fået af vide jeg skulle forsætte til uge 7 - tidlig skanning og så sagde hun jeg kunne trappe ned en uge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.