Brystkræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2015

Helloo

Nogen herinde som har haft brystkræft?  Må jeg høre jeres symptomer? 

Jeg har de sidste par uger haft voldsomt ondt når jeg har trykket et bestemt sted på mit bryst.  Smerten stråler nærmest ud i bryst vorten..  Er ret nervøs og skal til læge imorgen... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2015

Tiggi

Louise6551 skriver:

Nogen herinde som har haft brystkræft?  Må jeg høre jeres symptomer? 

Jeg har de sidste par uger haft voldsomt ondt når jeg har trykket et bestemt sted på mit bryst.  Smerten stråler nærmest ud i bryst vorten..  Er ret nervøs og skal til læge imorgen... 

Synes ikke at det lyder som brystkræft, mere som om du har slået brystet på en eller anden måde :-)

Brystkræft gør sjældent ondt og skal jo være en form for knude.  

Cancer.dk er kræftensbekæmpelses hjemmeside og er rigtig god. Ka  lige finde en præcis hen isning til dig til symptomer :-)

Anmeld Citér

18. december 2015

Tiggi

Symptomer der kan være tegn på brystkræft:

• En knude
  • En svag indtrækning i huden, eventuelt rynkedannelse, eller at huden på brystet bliver nubret som en appelsin, kan være udtryk for en dybereliggende kræftknude i kirtelvævet
  • Væske fra brystvorten og at brystvorten begynder at trække sig indad. Væsken kan enten være klar eller blodig
  • Hævede lymfeknuder i armhulen kan være det første tegn på en kræftknude i brystet

Henvisning: https://www.cancer.dk/brystkraeft-mammacancer/symptomer-brystkraeft/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.