D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Jeg var rigtig glad for skråstol til min datter når jeg lavede mad, fordi hun kunne ligge/sidde i den og følge lidt med i hvad jeg lavede. Og bæresele til de dage hvor hun bare kun vil være hos mig. - Den er stadig flittigt i brug nu hvor hun er 17 mdr.
Køb en god bæresele. Jeg ELSKER min ergobaby sele, men en hvilken som helst sele/vikle hvor barnet sidder i frøstilling er fint. Find det du synes er mest behageligt. De er halvdyre, men man kan spare mange penge ved at købe brugt.
Jeg købte en billig, brugt barnevogn og har til gengæld invisteret i en rigtig god klapvogn. Dét er jeg glad for! Det er nemmere at komme rundt med klapvognen, og jeg har stort set ikke brugt barnevognen siden min datter var 7 mdr. Den står på altanen så hun kan sove i den når hun ikke er i vuggestue. Jeg er glad for at jeg ikke har brugt en formue på en barnevogn jeg kun har brugt i 7 mdr, men til gengæld har skaffet mig en klapvogn som jeg kan bruge mange år endnu.
Vugge brugte jeg stort set ikke, jeg kunne bedre lide at have hende i min seng de første 4 mdr, og derefter kom hun over i tremmesengen. En god tyk sengerand er dog guld værd!
Jeg var glad for min lift i starten men da hun var 4 mdr og det begyndte at blive koldt (november) skiftede vi til voksi. Og har ikke brugt andet siden! Hun sover simpelthen SÅ godt når hun er pakket ind i sin voksi, så det ville jeg ikke undvære 
Anmeld
Citér