Hej, jeg fandt siden igennem Google og har brug for hjælp.
Jeg er 19 år, har altid regelmæssig menstruation. Den plejer at komme præcist hver 13-14 dag. Jeg har datet en fyr siden D. 16 november (præcist der havde jeg min menstruation). Vi har haft ubeskyttet sex, men han skulle ikke være kommet op i mig, siger han? 3 gang vi havde sex kom der er en lille blodplet på lagnet. Det ignorerede vi... Efterfølgende allerede en uge efter havde jeg hovedpine og var svimmel(ikke så slemt). Sidste uge troede jeg min menstruation var på vej, da jeg mærkede menstruation smerter og en slemmere end andet. Jeg sad i sengen og krampede helt sammen. Mine bryster har også gjort ondt, været MEGET ømme - specielt på brystvorterne siden de smerter kom. Da jeg vågnede op hos ham den anden dag havde jeg det dårligt på en måde, ligesom migræne/tømmermænd. Jeg rejste mig op, havde surt opstød, hovedpine og følte mig svimmel og træt. I bilen måtte vi holde ind for jeg kunne kaste op. Jeg tænkte det nok bare var influenza, for han havde jo ikke kommet op i mig(siger han). Denne uge har jeg bemærket nogle underligt. Mine ben og fødder kløer helt vildt om natten, jeg har fået blå mærker på mine ben, jeg er helt udkørt for energi og falder i søvn ved 4 tiden om dagen når jeg kommer hjem. Jeg har fået den underligste ting med at spise 2 pakker italiensk salami og sød lakrids. Idag har jeg haft kvalme hele dagen og i ca. 3 dage har jeg haft humør svingninger, så jeg har grædt over kø i trafikken og at min bror hævede stemmen overfor mig.
Jeg har været sammen med fyren her i 4 uger i træk, haft sex stort set hver dag - så jeg ved ikke hvornår der kunne være befrugtet noget? Hvis det er. Jeg tog en test igår og den var negativ. Så hvad kan der være galt med mig? Jeg forstår heller ikke mine ben kløer så meget om natten, at jeg har blå mærker og alle disse symptomer der vel ikke er graviditet relateret.
Jeg håber du kan hjælpe mig!!
Lisbeths svar
Hej !
Ved Ikke om du e r gravid. De symptomer du beskriver skal du tage alvorligt og ringe til lægen og få en akuttid.
God bedring med dig,håber det bedste for dig.
Varme Hilsner
Lisbeth jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér