Forrige gang jeg fik min mens. gik jeg 6 dage over tid og fik ømme brystvorter og bryster, samt var utrolig træt. Hvilket jeg ikke har haft før. Så troede selvfølgelig jeg var gravid, men da alle symptomerne forsvandt dagen før jeg fik min mens. tænkte jeg "underligt" for min. mens har været regelmæssig siden jeg smed p-pillerne i starten af juli måned. Havde så kun min mens. i 2 dage (3. dagen var der stort set ingen ting).
Jeg gik så og ventede spændt på hvornår min mens. skulle komme næste gang, om min cyklus havde rykket sig. Jeg fik igen ømme brystvorter og bryster dog 8 dage før jeg forventede min mens. Hvilket jeg heller ikke har prøvet før. Fik min mens. som jeg forventede - altså normal cyklus. Blødte i 4 dage. Jeg har været utrolig træt det sidste stykke tid og kunne sove hele tiden. Har en underlig fornemmelse af at der sker ting indeni mig, for har både ondt på en underlig måde forskellige steder i maven, samt små niv i siderne ind imellem. Synes jeg er begyndt at kan se en tydelig blodåre på mit ene bryst, som jeg ikke synes har været der før.
Jeg har ikke taget en test, da min mens. sluttede i weekenden, så tænker ikke at jeg kan være gravid? Er der andre der har prøvet at have alm. mens. selvom de var gravid?
Knus
Anmeld
Citér