For noget tid siden skrev jeg et indlæg ang. min svigerfar som var blevet meget sur på mig fordi jeg ikke havde fået sagt tak til ham da min kæreste og jeg havde fået nogle dyre krydderier af ham. Er der nogen der kan huske det??
Well....til dem af jer der kan, kan jeg bare sige at han ikke er en skid bedre end mig!!! 
Og ja, jeg skriver det her i arrigskab!!!
I sidste uge havde min kæreste lavet blomkålssuppe og min kæreste lavede en kæmpe portion så han kørte op med noget til hans forældre. De sagde tak til ham men ikke til mig. Ingen af dem. Godt nok var det ikke mig der havde lavet det men jeg havde trods alt været med til at betale det.
Nå...det tænkte jeg ikke videre over men jeg bemærkede at der ingen tak kom til mig.
Vi har så her til jul sendt et julekort afsted med et billede af begge børn...Svigermor skriver til mig og takker...Hører jeg noget fra svigerfar??? Nej...Men det gør min kæreste... Det er min kæreste der har skrevet kortet men det gør han hvert år og min kæreste har skrevet hilsen fra mig også...
Jeg er så gal på ham!!! Hvorfor brokkede han sig til mig over at jeg helt glemte at takke ham for krydderierne når han ikke engang selv kan sige tak!!?? Det er så dobbeltmoralsk!! sagde også til min kæreste at hans mor og far havde fået kortet da hans mor havde skrevet tak til mig...så spurgte han selv om hans far også havde skrevet tak til mig, så min kæreste må jo også forvente at han lige takker mig også... Jeg har også sagt til min kæreste at jeg undrer mig over hvorfor hans far ikke har skrevet tak til mig men min kæreste tror at hans far har ment tak til os begge ved at skrive til min kæreste.... Hmm...
Jeg var bare så ked af det dengang min svigerfar blev sur på mig og hvad gør han ikke selv??!!
Jeg skulle bare lige ud med det.... 
Anmeld
Citér