Mødt en fyr i byen......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.108 visninger
16 svar
20 synes godt om
16. december 2015

Anonym trådstarter

Hejsa i skønne damer

Jeg var til julefrokost med jobbet i fredags og efterfølgende tog en del af os i byen. Her mødte jeg en vildt lækker fyr som jeg dansede tæt med og kyssede med. Tror vi dansede sådan i en times tid

vi snakker ik så meget sammen men han spørger om jeg vil ha hans nummer. Han har ik sin mobil på sig så han kan ik få mit. Nå jeg får hans nummer og han vil meget gerne have at jeg skrive til ham dagen efter og vi går hver til sit

jeg skriver så tak for dansen lørdag aften, han skriver først tilbage efter at jeg er faldet i søvn. Jeg svarer ham så først søndag formiddag. - han har så ik skrevet tilbage.... 

Jeg kan bare ik få ham ud af hovedet.... Han virkede meget intresseret i fredags (jeg tror ik at han var så fuld ), jeg er bange for at hvis jeg skriver til ham igen at han syntes at jeg er belastende og mærkelig men på den anden side så har jeg jo ik noget at miste og jeg kommer sikkert aldrig til at møde manden igen hvis det er. 

Så mit spørgsmål er - hvad ville i skrive til ham i sådan en situation????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

PernilleogLouis

Hvis han ville noget så havde han nok svaret Jeg havde personligt ladet den ligge  

Anmeld Citér

16. december 2015

Liv_86

Tror også bare jeg havde lavet den ligget. 

Har du skrevet noget man forventer et svar på? Det kan være du har skrevet noget, der ikke er et spørgsmål og så ved han ikke hvad han skal skrive. Ved selvfølgelig ikke hvad du har skrevet. 

Men ellers ville jeg nok lade den ligge

Anmeld Citér

16. december 2015

Vivienne

Ville også helt sikkert lade den ligge. 

Anmeld Citér

16. december 2015

SofiaMik

Mænd vil helst jage og tænder af på det modsatte. Hvis han er interesseret i dig, så vil han helt sikkert ringe. Glem ham og håb på det bedste.

Anmeld Citér

16. december 2015

TyndPCOSpige

Hvad svarede du ham søndag? Var det noget der lagde op til at han skulle svare tilbage? 

Min kæreste svarede i starten af vores forhold (læs:i over et år) heller ikke tilbage medmindre der er grund til det, det kan jo være han er lige sådan.

Det har dog heldigvis ændret sig

Anmeld Citér

16. december 2015

Anonym trådstarter

Hvad svarede du ham søndag? Var det noget der lagde op til at han skulle svare tilbage? 

Min kæreste svarede i starten af vores forhold (læs:i over et år) heller ikke tilbage medmindre der er grund til det, det kan jo være han er lige sådan.

Det har dog heldigvis ændret sig

Han spurgte om jeg var kommet godt hjem og jeg svarede at det var jeg men at natten var blevet noget længere end jeg havde haft planer om da jeg jo var blevet forhindret i at nå toget kl 2  (det næste tog kørte først kl 5)

Anmeld Citér

16. december 2015

TyndPCOSpige

Anonym skriver:

Han spurgte om jeg var kommet godt hjem og jeg svarede at det var jeg men at natten var blevet noget længere end jeg havde haft planer om da jeg jo var blevet forhindret i at nå toget kl 2  (det næste tog kørte først kl 5)

Det dér havde min kæreste ikke svaret på - så jeg synes godt du kan tillade dig at prøve at skrive til ham. 

Anmeld Citér

16. december 2015

xStinepigen

Prøv at skriv igen, kan være han er kommet fra det 

Anmeld Citér

16. december 2015

jenny4

Jeg synes du skal skrive om han har lyst til at mødes til en kop kaffe.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.